Annandag påsk. Rosenhill 10:30, 25/4

Verkar vara ett kul gäng som kommer så risken är stor att även jag dyker upp, riktigt fina vägar där :tummenupp
Men har fiket på Rosenhill öppet före 10:30 annandagen?

De öppnar 07:30. Du kan lapa kaffe i tre timmar innan avfärd :)

Min hoj står parkerad i Vagnhärad :D Vilken tid är ni i vagnhärad, för isåfall hoppar jag in i ledet där, väntar på er på Statoil i Vagnhärad, skulle man kunna få en ungefärlig tid du tror ni kan va där ?

(vart är listan) ?

Jag tror vi är med på 11:00 färjan över skanssundet. c.a. 11:30 skulle jag tro att vi är i Vagnhärad. Statoil? Ligger det vid OK?

Last edited:
Förlåt, OKQ8 menade jag självklart, Där finner ni mig ! :D jag ställer mig där efter 20 över 11, blå vit K5a

Vi får väl vinka! Råkar du veta om fiket strax norr om 'Till' har öppnat ännu?

Menar du Johannisdal? Där dom skyltar om våfflor? Vet ej men kan titta när jag åker förbi till landet..Åker ner i morgon.

Min hoj står parkerad i Vagnhärad :D Vilken tid är ni i vagnhärad, för isåfall hoppar jag in i ledet där, väntar på er på Statoil i Vagnhärad, skulle man kunna få en ungefärlig tid du tror ni kan va där ?

(vart är listan) ?

Finns ingen Statoil i Vagnhärad, enbart OK/Q8, Billisten eller Preem. Statoil finns i Trosa:arsele

Men varför förvara hojjen i mina hemmatrakter för om man inte bor där??

Glöm det där, jag glider ut o ställer mig på skansundet ist, får mig en liten egen mys tur ut dit !

Good move! Då kan du lapa kaffe på fiket vid färjeläget och se oss komma på andra sidan. Då hinner du hoppa upp på hojen och vara beredd i god tid. Det bästa är om vi inte behöver stanna.

Good move! Då kan du lapa kaffe på fiket vid färjeläget och se oss komma på andra sidan. Då hinner du hoppa upp på hojen och vara beredd i god tid. Det bästa är om vi inte behöver stanna.

Ni behöver inte stanna ni inte, jag sitter redo på rödvarv redo att dumpa koppling när bomen reser sig !:yoparty

Öhh vad jobbigt.

Ragge
Jerker
Geggamoja
Peter1980
MaudF
J.W.
BusAnna
Nilax
Lindquist
Sanna
fallinator
Mr.Burton
PatrickR6

Har jag missat någon?

Är ju värre en krogen det här me listan!

Alla som är med på listan får ett VIP- kort

Last edited:
Öhh vad jobbigt.

Ragge
Jerker
Geggamoja
Peter1980
MaudF
J.W.
BusAnna
Nilax
Lindquist
Sanna
fallinator
Mr.Burton
PatrickR6

Har jag missat någon?

Alla som är med på listan får ett VIP- kort

Vad är det här för kass lista??!! :mad Hur kan jag ligga efter Jerker?
Jag tänker inte va med på listan om inte jag blir uppflyttad!! Efter Jerker, aldrig liksom! :arsele

Vad är det här för kass lista??!! :mad Hur kan jag ligga efter Jerker?
Jag tänker inte va med på listan om inte jag blir uppflyttad!! Efter Jerker, aldrig liksom! :arsele

Men Anna, han kan väl få ligga först någon gång annars är han ju alltid bakom :rolleyes: :D

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph