Anna sjödin rättegången...

ett skitmål som blåses upp...

.. av media bara för att en arrogant sossekärring förtjänade utkastningen från krogen....:arsele.

Många är vi som någon gång sett sinniga ordningsvakter som varit provocerande, aggressiva och som har använt övervåld. Jag är inte insatt i alla detaljer här, men utifrån vad tidningarna rapporterat ifrån rättegången så sluter jag mig till att Anna Sjödins reaktion troligen var fullt förståelig. Hoppas med det att hon blir friad.

mb skrev:
2496598 Många är vi som någon gång sett sinniga ordningsvakter som varit provocerande, aggressiva och som har använt övervåld. Jag är inte insatt i alla detaljer här, men utifrån vad tidningarna rapporterat ifrån rättegången så sluter jag mig till att Anna Sjödins reaktion troligen var fullt förståelig. Hoppas med det att hon blir friad.

Pressekreterarens (eller vem det var) reaktion var också naturlig och förståelig, eller? "- Jag ska ta upp det här med Bodström på måndag och se till att du blir arbetslös."

Vem tror dom att dom är?

Skalman skrev:
2496609 Pressekreterarens (eller vem det var) reaktion var också naturlig och förståelig, eller? "- Jag ska ta upp det här med Bodström på måndag och se till att du blir arbetslös."

Vem tror dom att dom är?
Haha, jag tycker iofs att just den kommentaren var fruktansvärt rolig. Den förtjänar ett pris. :rofl

mb skrev:
2496598 Många är vi som någon gång sett sinniga ordningsvakter som varit provocerande, aggressiva och som har använt övervåld.

Ja, det har jag sett, men i 9 av 10 fall som jag sett dem bråka oprovocerat har det varit med folk utanför som käftat i kön.

När vakterna däremot ingripit INNE på haken har det tvärtom uteslutande varit motiverat.

Tycker den här lilla krönikan är rätt träffande för den är ganska lik min bild av det hela:

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,895035,00.html

Skalman skrev:
2496609 Pressekreterarens (eller vem det var) reaktion var också naturlig och förståelig, eller? "- Jag ska ta upp det här med Bodström på måndag och se till att du blir arbetslös."

Vem tror dom att dom är?

Den coola socialdemokratiska maffian - bråkar ni med oss bråkar ni med alla socialdemokrater :tummenupp

Probotector skrev:
2496561 Märkligt, vad jag har hört så är ca 70 procent av Sveriges tidningar folkpartistiska :confused:

Så vår tidningsvärld är folkpartistisk och våra journalister drar åt vänster, hur går det ihop? :va

Som jag skrev så var min källa något bristfällig, det nämndes i Debatt. Har du en källa till ditt "vad du har hört"? :va

Det roligaste måste väl ändå vara den där Peter Skeppström som ringde kvällstidningar för att "informera". Han var så full så han fick ringa om flera gånger innan någon orkade förstå vad han menade.
Utan honom hade det inte blivit några smaskiga bilder på aspackade SSUare och de hade förmodligen klarat sig undan bättre.
Man kan säga att han gjorde sitt jobb rätt men fel.

Jag hörde på SR att överrepresentationen inom media är enorm, typ 20% miljö- resp och vänsterpartister och kanske 20% borgerliga. Resten Partikamrater så klart. Men... det sades också då att bland politiska reportrar så är förhållandet nästan det omvända. Det är inte mer än ett halvår sedan jag hörde det, så den som har tid kan ju rota fram länken.

För övrigt tror jag både dörrfjanten och antidemokraten ljuger, fängsla båda två och saken är biff.

korvgubbe skrev:
2496615 Ja, det har jag sett, men i 9 av 10 fall som jag sett dem bråka oprovocerat har det varit med folk utanför som käftat i kön.

När vakterna däremot ingripit INNE på haken har det tvärtom uteslutande varit motiverat.

Tycker den här lilla krönikan är rätt träffande för den är ganska lik min bild av det hela:

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,895035,00.html

Fantastiskt roligt skrivet!

"En bra dag, sa Anna Sjödin. Om hon varit borgmästare i Hiroshima hade hon kallat atombomben ett tillfälligt avbrott i busstrafiken.
Rättegången fortsätter idag
."

:rofl :rofl :rofl

/Olzki (torkar tårar)

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back