Gabor
Guest
ett skitmål som blåses upp...
.. av media bara för att en arrogant sossekärring förtjänade utkastningen från krogen....
.
.. av media bara för att en arrogant sossekärring förtjänade utkastningen från krogen....
.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
.mb skrev:2496598Många är vi som någon gång sett sinniga ordningsvakter som varit provocerande, aggressiva och som har använt övervåld. Jag är inte insatt i alla detaljer här, men utifrån vad tidningarna rapporterat ifrån rättegången så sluter jag mig till att Anna Sjödins reaktion troligen var fullt förståelig. Hoppas med det att hon blir friad.
Haha, jag tycker iofs att just den kommentaren var fruktansvärt rolig. Den förtjänar ett pris.Skalman skrev:2496609Pressekreterarens (eller vem det var) reaktion var också naturlig och förståelig, eller? "- Jag ska ta upp det här med Bodström på måndag och se till att du blir arbetslös."
Vem tror dom att dom är?

mb skrev:2496598Många är vi som någon gång sett sinniga ordningsvakter som varit provocerande, aggressiva och som har använt övervåld.
Skalman skrev:2496609Pressekreterarens (eller vem det var) reaktion var också naturlig och förståelig, eller? "- Jag ska ta upp det här med Bodström på måndag och se till att du blir arbetslös."
Vem tror dom att dom är?
Probotector skrev:2496561Märkligt, vad jag har hört så är ca 70 procent av Sveriges tidningar folkpartistiska
Så vår tidningsvärld är folkpartistisk och våra journalister drar åt vänster, hur går det ihop?![]()

korvgubbe skrev:2496615Ja, det har jag sett, men i 9 av 10 fall som jag sett dem bråka oprovocerat har det varit med folk utanför som käftat i kön.
När vakterna däremot ingripit INNE på haken har det tvärtom uteslutande varit motiverat.
Tycker den här lilla krönikan är rätt träffande för den är ganska lik min bild av det hela:
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,895035,00.html
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |