Anmälningstiden går ut och tävlingen ställs in?

• Thread starter Thread starter HW
  • Start date Start date

HW

Behandlar dig som du behandlar mig!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tillfälligt hojlös
Under alla år jag sysslat med tävlingsarrangemang har det alltid varit likadant. Dom snabbaste förarna är dom långsammaste på att anmäla sig.

Tyvärr är det likadant fortfarande. Anmälningstiden till SM 4 i Linköping går ut på måndag och startfälten är bara halvfulla. Tyvärr räcker inte det för att få tävlingen att gå ihop ekonomiskt så om vi inte lyckas mana på övriga förare att anmäla sig måste jag ta det säkra före det osäkra och ställa in tävlingen.

Det är absolut inget jag vill men jag kan inte riskera att gå med förlust heller, riktigt SÅ kul tycker jag inte det är med Supermoto.

DU som vet att DU tänkt köra: ANMÄL DIG NU!
DU som är anmäld: SE TILL ATT DOM ANDRA OCKSÅ ANMÄLER SIG. (annars får du inte köra)
DU som vet någon som skall köra men inte är anmäld: SE TILL ATT DOM ANMÄLER SIG!

/HW

Anmälan

Kom igen nu för F-N och anmäl er!!!:va Detta är ju den roligaste banan på hela tävlingsåret!
Det gäller också tävlingen i Falkenberg. Visa nu Falkenbergs MK som tog över detta arrangemang från den förra arrangören, att de gjorde rätt i detta beslut!

KOM IGEN NU!:banana:tuttar:yoparty
#9 Kaj K

Ja, vafan se till att anmäla er! Linköping brukar bjuda på så jävla roliga race! :tummenupp

Och Falkenberg också, så jävla rolig bana förra året! :tummenupp

Är man anmäld om man har betalat dom där 4000 automatiskt eller måste man anmäla på annat sätt med???

hur ser läget ut nu då?

Det är mycket färre anmälda än jag hoppats på men vi kör tävlingen i alla fall.
Det verkar helt klart som att sporten tappar aktiva förare. Det är 22 anmälda i open men bara 12st / klass i S1 och S2.

/HW

Ljudmätning

Vet inte om detta är rätt tråd men prövar ändå!
Enl TR är det fast monterad ljudmätning som gäller. Vid senaste Supermoto träningen var det tydligen MÅNGA som inte klarade denna, så även jag med ett nystoppat acra MED db-killer i. Vad är det för db som gäller vid förbifart och var och vilken sida sitter den?
/ Kaj

Det är mycket färre anmälda än jag hoppats på men vi kör tävlingen i alla fall.
Det verkar helt klart som att sporten tappar aktiva förare. Det är 22 anmälda i open men bara 12st / klass i S1 och S2.

/HW

En fundering jag har.. wildcard för openåkare, blir det möjligt med schemat?
Det är ju annars ett bra sätt att fylla ut S1/S2 om det är lite dålig uppslutning, och en morot för open piloterna..

Tommy..

Jag kör hellre samma dag, tycker det är kul att se racen i de andra klasserna men inte så man vill stanna en dag extra, så schemat är :tummenupp Bästa i år.

Riktigt kul tävling, synd att man var skadad bara.

Det sprang ju runt en massa killar med "media" på bröstet. Kommer dom lägga ut några bilder?

Några andra som tagit bilder?

Jag håller på att tanka upp bilder ifrån Linköping, det blir 3 del varav ena är Quad.

Jag behöver inte göra en ny tråd, den från förra året innehåller exakt samma budskap. Får vi inte in fler anmälningar denna vecka så blir det varken sm eller nm i Linköping.

Trist men sant.

Jag behöver inte göra en ny tråd, den från förra året innehåller exakt samma budskap. Får vi inte in fler anmälningar denna vecka så blir det varken sm eller nm i Linköping.

Trist men sant.

Har sett fram emot den här tävlingen hela året och så går jag och sabbar mitt friska knä på ett stubbrace. Suck!
Jag hade väldigt gärna kommit och kört, men nu blir det inte så eftersom det inte blir något kört alls för min del under 4-5 månader vad det verkar.

Ni övriga, se till att anmäla er och att åka dit och köra!

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan