Anmälning till Falkenbergrejset

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Verkar som jag helt missat infon om hur man går till väga för att anmäla sig till Falkenberg. Jag vet iaf att jag är typ 2 veckor sen, men liksom går det ändå att på nått sätta få plats att köra? Vill INTE missa liksom....

Om nån har info får de gärna lägga upp det här. Typ P/G B/G o Telnr, kontaktperson osv.

Swedie skrev:
Verkar som jag helt missat infon om hur man går till väga för att anmäla sig till Falkenberg. Jag vet iaf att jag är typ 2 veckor sen, men liksom går det ändå att på nått sätta få plats att köra? Vill INTE missa liksom....

Om nån har info får de gärna lägga upp det här. Typ P/G B/G o Telnr, kontaktperson osv.

Ta det med Tony asap imorgon!!!!

Eftersom det är Sm/SO så kontaktar du Tony på Karlskoga motorstadion, han har koll på SO grejorna. Men betala in enligt intruktioner som varit uppe innan, anmälning via www.roadracing.se räcker mig veterligen.

Jag är serieanmäld till Falkenberg kom jag på då det är ju SO... Fast jag ska ju egentligen betala 30 dagar innan varje race om jag vill betala 1500kr. Men nu blir det att betala 1700kr istället pga sen inbetalning.

Betalar man alla race på en gång kostar det i snitt 1300kr per race.

Tack iaf!

Swedie skrev:
Jag är serieanmäld till Falkenberg kom jag på då det är ju SO... Fast jag ska ju egentligen betala 30 dagar innan varje race om jag vill betala 1500kr. Men nu blir det att betala 1700kr istället pga sen inbetalning.

Betalar man alla race på en gång kostar det i snitt 1300kr per race.

Tack iaf!

Man är inte med förrän man har betalt, så ligg inte o pilla dig i naveln imorgon utan öva att coasta (eller vfn det nu heter) till posten o pynta! :tummenupp

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026