RookieSM skrev:2406839Har inte anmält mig än iaf, dyker det upp en stor sol på väderkartan under morgondagen så kaaaanske..![]()
Det får inte regna.. Jag har inte nån bakfälg till mina regndäck..

/R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
RookieSM skrev:2406839Har inte anmält mig än iaf, dyker det upp en stor sol på väderkartan under morgondagen så kaaaanske..![]()
Ronta skrev:2406746Nej inte hoppa av nu, vi är ju så få.. kom igen nu Ludde![]()
Hur många fler är det än vi som står på listan, eller blir det bara vi..?![]()
/R
nej men man kan tro att rookiesm är det, men det funkar ju inte heller för han är ju inte så sötJag heter Lasse skrev:2407917Är hojen gjord av socker?![]()
heheRookieSM skrev:2407991Tyvärr verkar det bli bra väder imorrn så det är väl lika bra att jag ringer och kollar om det finns nån plats för mig. Tror det finns risk att jag ångrar mig efteråt annars.
RookieSM skrev:2407991Tyvärr verkar det bli bra väder imorrn så det är väl lika bra att jag ringer och kollar om det finns nån plats för mig. Tror det finns risk att jag ångrar mig efteråt annars.
Detta är väl ingen resultatlista för Sverige Cup, detta är ju SM.Butler skrev:2407279Har uppdaterat resultatsidan med lite Sverige Cup och uppklassningslista....
http://gatebutler.homeip.net/moto/resultat2006/
Lycka till alla i Eskilstuna.....
mvh
Larsson
Folket skrev:2408625Detta är väl ingen resultatlista för Sverige Cup, detta är ju SM.
Eller är jag blind ???
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing