Anmälan till Ungernlägret

Enginehardware

www.enginehardware.se
Gick med
29 May 2005
Hoj
Husaberg Carbon 693, Kawasaki SXR800.
Då är det dags att anmäla sig till träningsläger i Ungern.

Plats: Ungern.
Tid: 20008/03/16-2008/03/21.
Boende: Hotell, 2-3 eller 4bäddsrum.
Kostnad: 800EURO.

I läger avgiften ingår följande:

Kost, logi, träningsavgifter/banhyra, tränare.

Tränare: Danni Muller, Györgi Kukenyeasi samt 2007 års österikiske mästare.

Finns möjlighet att anmäla sig till stor Supermoto tävling 22/3-23/3.

Anmälan till Kenneth Bodingh:
Tel : 0340-650668, 070-2087021 efter kl 1800.

Väl mött i Ungern
Thomas Klinteberg.

Jag pratade med Boding idag och det går lite rykten om att det inte skulle bli något läger i år och det är alltså helt fel så anmäl er ni som har funderat på det!

Såja gott folk!!
Nu är de dax att anmäla er till årets bästa läger!!
Lägret för alla!! Ingen är för snabb lr långsam!
Kolla bara på Stambeck, Huvell, Henning med flera som har lyft sig efter lägret!
Och vi glada amatörer lär oss ju ännu mer!
6e året för mig, och i år får även nästa generation följa med, han är 13 år och har bara provat motard några gånger inne i hallen, så man behöver inte va orolig om man tycker man är lite grön.. det här passar som sagt alla..
Dom som inte varit med å tycker de känns mycke pengar å lite åka kan jag ju bara säga -fråga alla som varit med!!

Det går ju en tävling sista helgen om man nu vill avsluta veckan med de, men dom åren som tävlingen har varit i anslutning till lägret vill jag minnas att ingen orkat köra den..

Tävla blir det ju varje dag på banan för dom som vill (dan avslutas med heatkörning varje dag..)

Ha de gott tills dess så ses vi där nere!:tummenupp
Tommy..

Såja gott folk!!
Kolla bara på Stambeck, Huvell, Henning med flera som har lyft sig efter lägret!
6e året för mig, och i år får även nästa generation följa med, han är 13 år och har bara provat motard några gånger inne i hallen, så man behöver inte va orolig om man tycker man är lite grön.. det här passar som sagt alla..
Dom som inte varit med å tycker de känns mycke pengar å lite åka kan jag ju bara säga -fråga alla som varit med!!

Det går ju en tävling sista helgen om man nu vill avsluta veckan med de, men dom åren som tävlingen har varit i anslutning till lägret vill jag minnas att ingen orkat köra den..

Tävla blir det ju varje dag på banan för dom som vill (dan avslutas med heatkörning varje dag..)

Tommy..

Grymt läger, önskar att man kunde åka med i år...

Jag är jäkligt sugen men som vanligt är man ju super torsk på stålar :huvet
Har nu ett mission att få ihop:machinegu :tomten pengar så jag kan anmäla mig i tid, tyckte Gillisson sa att det var om en vecka idag !?
Som sakt så skulle jag behöva den här kursen så man hänger med i år...

Såja gott folk!!

Tommy..

Pratade just med Bodingh om det dåliga intresset för lägret och fick lite mer info att lägga ut för o locka mer folk.

Alla göteborgare som vart mä på säve kommer känna igen sig. Sävedagarna var ju väldigt uppskattade och alla hade görskoj, det här är 5 sånna dagar på raken!

Upplägget kommer vara följande:

7:00 Instruktörsledd morgongympa på hotellet
8:30 Frukost
När vi käkat sticker vi ut till banan.

Ca 10:00 Uppvärming på hoj. (liknande de på säve)
10:30 Teknikträning
12:00 Lunch som hotellet kör ut till banan.
13:00 Fri åkning!
15:00 Heat, 15 min + 2 varv. Flera heat om vi orkar!

Stället ligger ca 4 mil från budapest. Från göteborg kan man räkna mä ca 150 mil. Vi räknade lite på kostnader o kom fram till följande:
Lägeravgift 800 euro = ca 7500kr
Diesel till bussen ca 4000kr / antal i bussen.
Färja ca 2000kr.

Så är man 2 pers i en buss så kan man klara sig på ca 11 500kr. (Är osäker på om färjan var per person eller bil, så det kanske till o mä blir 10 500)

Vill ni anmäla er eller har frågor går det bra o skicka PM eller mail till mig, eller ringa kenneth. Kom igen nu folket! Det blir apskoj! :yoparty

Har pratat med Estland och det kommer 4 förare och 2 meckar med på lägret!
Sist vi va över till dom så visade vi ju var skåpet skulle stå, tack vare tokladdade grabbarn Stefan och Percy!!:yoparty
Nu vill dom bli lika snabba som oss och hänger med för att lära sig ett å annat:)

Det år vår och 15 grader varmt där nere redan så när vi kommer ner blir det helt perfekt åkväder!

Ses..
Tommy

Nu är penning frågan löst :) :banana nu hänger det på min resekamrat om han får sin nya TM660 innan det bär iväg!?
Om inte det händer så har jag inget sätt att ta mig ner på :huvet , om det inte är någon som har plats för en hoj till och som passerar förbi Eskilstuna.???? :Bugar
Det vore ju synd och missa lägret nu när man har gjort ett "Väpnat lån"

Har pratat med Estland och det kommer 4 förare och 2 meckar med på lägret!
Sist vi va över till dom så visade vi ju var skåpet skulle stå, tack vare tokladdade grabbarn Stefan och Percy!!:yoparty
Nu vill dom bli lika snabba som oss och hänger med för att lära sig ett å annat:)

Det år vår och 15 grader varmt där nere redan så när vi kommer ner blir det helt perfekt åkväder!

Ses..
Tommy

Sitter hemma sjuk o hade inget bättre för mig än o knåpa ihop en liten video från ungern. Stäng gardinerna o glöm snön i sverie o bara njut.

[YOUTUBE-ID]QNYPfNY2PIQ[/YOUTUBE-ID]

Btw, ja har bilder från Micke, Emil och min kamera nu, om nån mer har kort så skulle ni kunna skicka dem till mig så lägger ja ihop allt på en dvd-skiva som alla kan få.

Sitter hemma sjuk o hade inget bättre för mig än o knåpa ihop en liten video från ungern. Stäng gardinerna o glöm snön i sverie o bara njut.

[YOUTUBE-ID]QNYPfNY2PIQ[/YOUTUBE-ID]

Btw, ja har bilder från Micke, Emil och min kamera nu, om nån mer har kort så skulle ni kunna skicka dem till mig så lägger ja ihop allt på en dvd-skiva som alla kan få.

Bra jobbat alltid skoj och se, men du hur tänkte du när du gjorde musikvalet:va

det är ju motard då är det:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty som gäller

annars bra bra

Bra jobbat alltid skoj och se, men du hur tänkte du när du gjorde musikvalet:va

det är ju motard då är det:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty som gäller

annars bra bra

I vanliga fall håller ja mä dig, men det gick takida i 3 av de 5 bussarna som åkte ner så takida känndes rätt! Sen att det blev just den låten var bara för att det råkade vara en av de få som var tillräckligt långa för klippet.

Fyfan det hade man ju gärna åkt på.... Ajja har ändå inte fått min stora motard än och hade inte haft råd. Men till nästa år kanske? :)

I vanliga fall håller ja mä dig, men det gick takida i 3 av de 5 bussarna som åkte ner så takida känndes rätt! Sen att det blev just den låten var bara för att det råkade vara en av de få som var tillräckligt långa för klippet.

ja då köper jag det:tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...