Anmälan till SM-premiären är startad!

Vart hittar man de bilagor som det hänvisas till? Tänkte mest på betalningen om det står något mer där. Eller ska man betala till BG't i inbjudan och sen ange namn & licensnummer som referens?

Bilagorna är följande: Banskiss, tidsschema och återbetalningsinstruktioner. Den sista är inte klar, kommer i nästa vecka, de andra två kommer imorgon. Behöver du något mer än bankgiro? Det står i inbjudan.

Bilagorna är följande: Banskiss, tidsschema och återbetalningsinstruktioner. Den sista är inte klar, kommer i nästa vecka, de andra två kommer imorgon. Behöver du något mer än bankgiro? Det står i inbjudan.

Varför länkar du inte?

LR anmäler man sig på svemos hemsida?

Last edited:
Men hur svårt kan det vara? Du har tid och ork att göra 2 inlägg på sporthoj, men du orkar inte klicka på Anderstorp Raceways hemsida?

OK, här kommer det!
http://www.anderstorpraceway.com/menu.asp?M=100000575&L=SE

Under den rubriken hittar du allt som är utlagt om tävlingen.

Var inte till mig själv utan bara att underlätta för alla som är rookies!
Säkert nån som inte vet vart man ska anmäla sig. Och jag tänkte du skulle lägga länken i ditt första inlägg :krama

Jag vet, men tänkte på om ni vill att det ska märkas med något spec. för att lättare kunna härleda till vem som betalat? Men jag gör som Sandström säger så blir det säkert bra :tummenupp
Precis, det hade varit smidigt om det hade stått i inbjudan, så kanske tjejerna i kansliet slipper svårhärledda inbetalningar :tummenupp

Anmälan kommer ikväll, har ju inte transpondernumret med mig på jobbet :huvet

Precis, det hade varit smidigt om det hade stått i inbjudan, så kanske tjejerna i kansliet slipper svårhärledda inbetalningar :tummenupp

Anmälan kommer ikväll, har ju inte transpondernumret med mig på jobbet :huvet

Finns ju på mylaps! Kolla dina tidigare körningar :tummenupp

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup