Anmälan till Gelleråsen 8-9/9?

• Thread starter Thread starter RJ
  • Start date Start date

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Var hittar man information om hur det skall betalas till tävlingen på Gelleråsen 8-9/9? Har anmält mig via roadracing.se men skulle vilja betala också (varför skall det vara så krångligt med en sida för anmälan och en annan för hur mkt och var det skall betalas).

Visst är det knöligt. Men jag gjorde som du, anmälde mig via roadracing.se och betalade sedan m.h.a information i denna pdf:

http://www.karlskogamotorstadion.com/roadracing/Scandinavianopen2007.pdf

Jag har även kollat med Karlskoga motorstadion att min anmälan är mottagen och betald, så det funkar.

1700 SEK
giro 604 45 82 – 2

Jag kommer inte ihåg om det var plusgiro eller bankgiro, men jag chansade på internetbanken tills det blev rätt.

Lycka till :tummenupp

Jag mailade med Tony i går och så fort de kommer hem från Våler (SO i helgen) ska de skicka ut betalningsinfo och tidsschema. Eventuellt blir det fredagsträning (3-400:-) som betalas på plats. Tävlingen kostar som sagt 1700:- och det är bara att betala :)

Jag mailade med Tony i går och så fort de kommer hem från Våler (SO i helgen) ska de skicka ut betalningsinfo och tidsschema. Eventuellt blir det fredagsträning (3-400:-) som betalas på plats. Tävlingen kostar som sagt 1700:- och det är bara att betala :)

Är det pg eller bg nån som vet

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck