Anmälan Spanienträning Dec.

Här kommer en halvdan karta :tungan http://w1.879.telia.com/~u87908402/Map.jpg
Map.jpg

Nu börjar betalningarna trilla in och det ser ut att finnas ca. 12 platser kvar :) Kan väl även passa på att berätta att jag tänker försöka få med mig transponder systemet ner så man får lite tider att åka på :tungan 20 dagar kvar :)

Steny skrev:
443 mil enkel väg
o jäklar! Du ska med alltså? schyst... haha. omg.. 900 mil för dig. HOHOHO! =)
Jobbigt nog med 350 mil enkel! Men kan ju vara kul att få se sig omkring oxå. Dock passerar du 150 mil i endast sverige. Du bor definitivt på fel ställe.

Fan oxå att man sålt sin hoj! Kan inte du låna mig en av dina R1:or Swedie?
så kanske jag blir övertygad att köpa en sådan istället för gixxer1000-05 :)

maxximus skrev:
Fan oxå att man sålt sin hoj! Kan inte du låna mig en av dina R1:or Swedie?
så kanske jag blir övertygad att köpa en sådan istället för gixxer1000-05 :)
nä, inte en chans. köp en skitsuki du. :hihi

Tråkigt det där med att spanien stänger gränsen från och med nästa vecka fram tills i maj:( Tydligen nån form av galna kosjukan som drabbat en massa turister.

twinner skrev:
Tråkigt det där med att spanien stänger gränsen från och med nästa vecka fram tills i maj:( Tydligen nån form av galna kosjukan som drabbat en massa turister.
hahah .. nu bannas du tyvärr från RR-forumet. bye ;)

Swedie skrev:
hahah .. nu bannas du tyvärr från RR-forumet. bye ;)

Banna på bara...finns fan saker man inte skämtar om...snacka om "holy ground".. :D Det e ju helt otroligt hur länge det är till den 11:e, får panikkänslor...jag vill åka NU!!! :huvet

Tjena Spanien resenärer!

Hörde att ni skulle bila ner pa kontinenten för att lägga ett par snabba i Spanien.
Gött med sol, Sangria och RR!!!

Finns det platser kvar? Det hade varit grymt kul att följa med för det blir inte mkt RR aka här nere. Det är enligt lag förbjudet att bygga tävlingsbanor i Schweiz pga en olycka som hände för 20 ar sedan.
(Det kunde de ju ha talat om innan jag flyttade hit).
Nej, da är det ju mkt bättre att 2-3 kör ihjäl sig i bergspassen varje helg. Fattar inte riktigt logiken i det men.... :kocko :kocko

Jag tänkte höra när ni tror att ni passerar Schweiz pa vägen hem till Sverige och vilken väg ni tänker ta genom Europa?

Det är sa att jag skulle behöva hjälp :Bugar med att flytta lite smagrejor (inga möbler) fran Schweiz hem till Eskilstuna, själv kör jag hem i slutet av december men allt far ju inte plats i Audin.

Om ngn av er har plats i bil, buss, lastbil eller husvagn pa väg hem till Sverige sa hör aver sa kanske vi kan mötas närmare Paris.

Faan, det sista lät ju ruskigt likt en kontakt annons.

Marcus :tomten

Marcus, jag är från eskilstuna och om du berätta vad det handlar om för grejer (storlek iaf) så får vi se om inte jag o Webspy här kan ta med det hit hem om vi möts upp på vägen utan att det blir allt för mycket av en avvikare för oss.

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back