Anmälan Mc Mässa Stockholm

Dubbelpost jag vet, men vill ha upp tråden igen.

Ouroboros skrev:
2662255
Och ni från Skellefteå kan ju möta upp med oss här i Umeå, antingen om ni hyr bil själv eller om vi hyr 2 bilar här.
Vi hyr bilar själva här i Skellefteå (den lösningen känns mest praktisk).
Förmodligen blir det 2 "minibussar" som går härifrån.

Vi från Skellefteå har bokat upp 2 minibussar samt bokat boende på Hostel mitt i city. Åker ca 07.00 fre 26 från Skellefteå.
Bussarna ser då ut att bli riktigt fulla.

Hoppas att vi ändå ev kunde supa lite tillsammans där nere.

När trillar slantarna tillbax?
Behöver ni kontonr osv, eller ser ni sånt?

Hur som helst. Hare så får vi höras lite närmare avgång.

Ja, om ni stannar till här i Umeå så kan vi ju slå följe hela vägen ner. Blir som en mc-konvoj fast med minibussar :tuttar

Jag har nu i skrivande stund bokat de 2 fyrbäddsrum de hade kvar på Colonial (gamla hostel mitt i city), kostnad 980:-/natt, alltså 245:-/person och natt inkl frukost. :tummenupp

Skriv upp er ni som vill med, ju fortare dessto bättre för det var begränsat med rum ledigt den helgen.

1. Thommy
2. Cattis
3. John
4. Anna
5. Robert
6. Jessica
7.
8.
9.
10.

Ouroboros skrev:
2667597 Ja, om ni stannar till här i Umeå så kan vi ju slå följe hela vägen ner. Blir som en mc-konvoj fast med minibussar :tuttar

Jag har nu i skrivande stund bokat de 2 fyrbäddsrum de hade kvar på Colonial (gamla hostel mitt i city), kostnad 980:-/natt, alltså 245:-/person och natt inkl frukost. :tummenupp

Skriv upp er ni som vill med, ju fortare dessto bättre för det var begränsat med rum ledigt den helgen.

Låter kannon.
Hoppas att vi blir ett riktigt gäng. Vi är 15st i skrivande stund.

Hej,

ni som har betalat in pengar för resan kan väl pm:a till mig clearingnr samt kontonr så betalas pengarna tillbaka inom kort.

GOD JUL :)

Ni som trotsar alla tråkiga individer som bangar, kommer väl ändå och besöker mig i monter A18:30 MC-Boden.

Jag kommer att husera där av och till under hela helgen fr.o.m. fred em.

det är bara att fråga om jag inte står där just då ni kommer, jag kommer att ta emot företagskunder i ett "showroom", men annars återfinns jag troligtvis i montern

//Johan

Kom igen nu. 2 stycken till så har vi iaf lyckats fylla en minibuss och de 2 rum jag bokat nere i Sthlm.
Jag måste boka en buss senast på fredag och det skulle vara skönt om jag vet att vi är 8 som åker.

1. Thommy
2. Cattis
3. John
4. Anna
5. Robert
6. Jessica
7. Pia (kanske)
8.

Hur går det här ihop?
30 intreserade, 18 betalande, 6 kanske 7 som vill åka i slutändan?

cha0s skrev:
2682160 Hur går det här ihop?
30 intreserade, 18 betalande, 6 kanske 7 som vill åka i slutändan?

Jag var en av dom intresserade. Åker till Thailand den 9:e januari (vilket inte var spikat just då) så tyvärr funkar det inte för mig annars hade jag garanterat följt med. Brukar vara jäkligt kul på mässan och det runtomkring!

Sen är de ju faktiskt 15 st från Skellefteå som håller fanan högt. Vi kommer ju samåka ner och bo på samma ställe så det blir nog kanon.
Fester verkar det finnas där nere också om man är intresserad. Sporthojsfesten blir tydligen i Huddinge MC:s lokaler. (Cattis dotters pappas klubb).
Ska vi gå på den så är det förskottsinbetalning som gäller.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=141837

1. Thommy
2. Cattis
3. John
4. Anna
5. Robert
6. Jessica
7. Pia (kanske)
8. Magnus
9. Matias får veta i morgon om ledig het

1. Thommy
2. Cattis
3. John
4. Anna
5. Robert
6. Jessica
7. Pia (kanske)
8. Magnus

Buss är bokad och klar i fredags, boendet är bokat sen tidigare. :tummenupp

Sorry för dubbelpost.

Jag kommer att förköpa biljetter till mässan de närmaste dagarna. 140:-/pers.
Jag har även skrivit upp oss på anmälan för sporthojsfesten på lördagkväll. Sista anmälningsdag är nu på måndag 8/1 till den. Jag kan även förbetala det 100:-/pers. För som jag förstod så ville alla åka dit.
Skickar ett PM till er om nån dag med kontouppgifter så ni kan föra över pengar direkt till mig, smidigast så.

Mässbiljetter + festen blir 240:-/pers.

De som känner att det inte är nått för dem, skriv det så fort som möjligt.

Betalning för bussen tar vi senare.

Ouroboros-Edit: Betalat både sporthojsfest och mässbiljetter idag 4/1. Skickat PM om betalning till er berörda

Last edited:
Festen på Hudinge MCK blev tyvär inställd. Dom skulle tydligen ha något annat i
Hudinge istället men det skulle även bli pubkväll på ett ställe som heter Helens
krog.

Vilket tycker ni låter bättre?

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...