Anmälan Class of 2009 weekend

Jaha! Då börjar det snart att dra ihop sig då!
Inte allt för många månader kvar!

Kollar intresset en gång till!

Vilka är intresserade?
Ni behöver INTE ha tagit körkortet 2009!

Här var det sprudlande aktivitet. :-p

Annars om ni är sugna på att köra ihop med andra i Skåneland så kan jag rekommendera Nationdaldagsrundan.

Jag har själv varit med på Skånevårturen 2009, Nationdaldagsrundan 2009 och Skånevårturen 2010. Sociala och trevliga arrangemang.
Fast det är endagsrundor, så det blir ju inte hela biten med att campa och sånt. Det är mestadels köra på vackra skånska vägar som gäller. Men det blir en del tank/pisse/fika-pauser och en lunch där man kan passa på att snacka skit med andra som är med och kör.
Brukar även vara någon efterfest om man är sugen på det.

Nationaldagsrundan NDR2010 Redux.

Jaha! Börjar närma sig med stormsteg!
Någon som vet säkert att dom ska åka ner till Skåne?

Näähää. pga bristande intresse så tänker jag inte köra hojen ner till Skåne. Får bli släpkärra för min del.

Jag är ledig på fredagen om allt blir som det ser ut. Första semesterdagen för min del. OM dom inte känner för att ändra mitt schema så tycker jag att du ska köra!

iofs hade det vart ganska fint om du hade tagit bilen.. Då hade jag kunnat ställa på min oxå sen ahde vi kunnat köra en detour förbi kalles och fyllt på "lagret" som håller på att ta slut just nu.. höhö

(jag hade kunnat köra hem och lasta 200kg öl i stället :Bugar:tummenupp)

iofs hade det vart ganska fint om du hade tagit bilen.. Då hade jag kunnat ställa på min oxå sen ahde vi kunnat köra en detour förbi kalles och fyllt på "lagret" som håller på att ta slut just nu.. höhö

(jag hade kunnat köra hem och lasta 200kg öl i stället :Bugar:tummenupp)

Frugan ska ta bilen ner oavsett. Blir trångt att ha frun samt två ungar på hojen:D

Jaha. Då var helgen över! Jädrans vilket drag det var nere i Skåne! Ni som inte var med missade något stort!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman