animerad avatar

tedebest

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2003
Ort
Falsterbo
Hoj
Gixxer 1000 i scala 1:24
hejsan alla mcåkare!!

ja ser att vissa har sej själva som avatarer (en sån som ja har<--) bara undrar hur man gör en sån... o då ska d ju inte kosta pengar...

aja tacksam för svar

ps ja mr k, nitrous och fler har en sådan bild!

tedebest :crash
 
jojo tack men d va en sån här bild ja mena (under)

typ ett program som man lägger in sin egen hoj o sen blir d en sån här bild

tedebest :confused:
 

Bifogat

  • tedstoppie.jpg
    tedstoppie.jpg
    4 KB · Visningar: 201
tedebest skrev:
jojo tack men d va en sån här bild ja mena (under)

typ ett program som man lägger in sin egen hoj o sen blir d en sån här bild

tedebest :confused:

Det finns inget program för att göra sådana animerade bilder automatiskt. Du får anlita någon som kan rita en sådan åt dig.
:)

Edit: Har för mig att MrK beställde en bild på sig själv. Han kanske vet var du kan inhandla om du är sugen på en egen?
 
Last edited:
Kryptonit skrev:
Det finns inget program för att göra sådana animerade bilder automatiskt. Du får anlita någon som kan rita en sådan åt dig.

aha där komm d takkar så får ja börja rita dp :P

takk så mykker iaf

kryptonienebest :rock
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top