Ang ytskicktet på lycktorna på R1

Ravetrancer skrev:
Har du såsat på den och sen driver du med oss här på sporthoj ......nä du killen detta var nog det lägsta du gjort :)
Näru, jag har faktiskt sett det live, å jag av nån vet hur sås på lyktglas ser ut, å detta va inte sås :rolleyes:...

Så vi får hoppas att det blir bra flööööpppen...

:hej

UrbanTiger skrev:
Ett annat uttryck för att du lagt k*kspya på lyktglaset :gnissla

Det ser onekligen ut som om någon har varit "smart" och klarlackat det.
Borde gå att våtslipa bort det och sedan polera upp det till orginalglans igen.
Hur funkar det med Bums på plast ? Någon som provat ?

Hahaha...ja jag blev lite för sugen i vintras, pallade inte torka bort det, och nu sitterdet som bare den :D

Va e bums ????

hållundan skrev:
Äsch, det är lugnan. Hmm, jag hoppas att mitt slipon blir najs sen när det ska stympas oxå. Har hört att du är en hejare på att fixxa det. Kalas =)

Hehehe...klart jag e en hejjare på att fixa det :tummenupp

UrbanTiger skrev:
Bums är ett färgborttagningsmedel som man penslar på och sen kan man i princip skölja bort resterna med vatten. Frågan här är ju om det kan reagera med plasten så det blir alldeles mjölkvitt.

Jaja ! dåvet jag...ja frågan e om det inte blir mjölkvitt, starka kemikaliere brukar ha den effekten :( , ja jag får se hur jag gör, får kanske leva lite med det :4skrika

hållundan skrev:
Låter bra det. Då kapar vi å nitar skiten nästa gång jag har hojen i stan.

Hur går det med lyktglasdilemmat?

Japp klart vi gör....hehehehe...SÅGA !!!!!!! :hoppa ;)

Lyktglasdilemmat har nått sin kulmen :tummenupp

Har precis samma fenomen på min 98:a. Trodde först att det var klister från handlarns prislapp. Får du bort det så är jag tacksam för tipps.

PMR skrev:
Har precis samma fenomen på min 98:a. Trodde först att det var klister från handlarns prislapp. Får du bort det så är jag tacksam för tipps.

Japp...jag ska tipsa så fort jag har tipset :tummenupp

prova ryck bort den där röda tejpen du har på din avatarbild, då kanske lacken följer med :D

fluppen skrev:
Japp...jag ska tipsa så fort jag har tipset :tummenupp

prova ryck bort den där röda tejpen du har på din avatarbild, då kanske lacken följer med :D

Nope, gjorde den inte, fler tipps?

asch, fluppen.. det är juh solklart.. det e vägsaltet från när du var ute & körde i veckan.. prova att tvätta hojjen först *tss*

:hihi

PMR skrev:
Nope, gjorde den inte, fler tipps?

Nja....jag sprutar ju inte ut tips men, pröva spackla över ojämnheterna med ett sorts genomskinligt spackel, du får prova och se om det blir bra så gör jag det oxå :tummenupp :D

fluppen skrev:
Nja....jag sprutar ju inte ut tips men, pröva spackla över ojämnheterna med ett sorts genomskinligt spackel, du får prova och se om det blir bra så gör jag det oxå :tummenupp :D
Ò jag ska prova biltemas kedjeolja... FEGIS...

spirre skrev:
asch, fluppen.. det är juh solklart.. det e vägsaltet från när du var ute & körde i veckan.. prova att tvätta hojjen först *tss*

:hihi

:arsele :arsele hojen tvättades och kördes igår, kördes först, och det sitter kvar :3freak

Så du har fel :arsele :D

fluppen skrev:
:arsele :arsele hojen tvättades och kördes igår, kördes först, och det sitter kvar :3freak

Så du har fel :arsele :D
jo vet... var ett skämt.. fått rätt på det???

fluppen skrev:
Förstod det :tummenupp :D

Nej ingen ordning på någonting, nu e det helg och ölen har åkt fram. Blir till och tänka på det nån annan gång :tummenupp :fyllisar
Nå? Hur går det med lyktorna?

Mitt larm är knas, visste du det eller? :7peta

:banana

Nyheter
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...