Ang Windows 98....uppdatera??

Catman

Just for the fun of it.....
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
CBR600RR och VFR750F
Tjena.

HAr köpt nu digitalkamera idag (NIKON coolpix 4100) och skall installera programmet: NIKON Picture Project.
Ett problem bara,,,, jag har Windows 98 och det funkar bara med Windows 98SE som lägst.
Finns det någon väg runt detta, går det att uppdatera via Microsoft's hemsida eller måste jag lägga in ett nytt drivsystem??

När jag kommer hem från garaget (där jag är nu) kring midnatt startar jag min DC-client så kan du tanka hem 2nd Editition av 98. Hämta fillistan från användaren "andersbrink" och kika under apps.

Catman skrev:
Tjena.

HAr köpt nu digitalkamera idag (NIKON coolpix 4100) och skall installera programmet: NIKON Picture Project.
Ett problem bara,,,, jag har Windows 98 och det funkar bara med Windows 98SE som lägst.
Finns det någon väg runt detta, går det att uppdatera via Microsoft's hemsida eller måste jag lägga in ett nytt drivsystem??
Har du provat om det går att installera ändå

andersbrink skrev:
När jag kommer hem från garaget (där jag är nu) kring midnatt startar jag min DC-client så kan du tanka hem 2nd Editition av 98. Hämta fillistan från användaren "andersbrink" och kika under apps.

Hur kommer jag åt den då??
Är novis :kocko på datorer och har aldrig använt mig av DC.
Adress??

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...