ANG Veidec Wildcard

Steny

Ny medlem
Gick med
14 Dec 2003
Hoj
Helt Nytt
För att locka fler supersport förare till Veidec trophy har STCC sänkt startavgiften till 2000+ 6% moms för Wildcard start. STCC AB bjuder även på avgiften för fredagsträningen som är mellan 500-1000 kr beroende på bana detta gäller för två starter och man måste ha egen transponder.

107% regel KAN tillämpas på kvalen,

Tag kontakt med en arrangör och testa!

Steny skrev:
För att locka fler supersport förare till Veidec trophy har STCC sänkt startavgiften till 2000+ 6% moms för Wildcard start. STCC AB bjuder även på avgiften för fredagsträningen som är mellan 500-1000 kr beroende på bana detta gäller för två starter och man måste ha egen transponder.

107% regel KAN tillämpas på kvalen,

Tag kontakt med en arrangör och testa!

Jag behövde inte ha egen transponder. Kunde låna av arrangören nu när vi körde på Knutstorp.
Tur de inte körde med 107% regeln på Knutstorp, för då hade vi inte fått ha med Duccarna i racet....

fan man skulle nästan hakat på! så kan man skryta med att man kört veidec haha

BrInK skrev:
ja alla mina meckar kan ju lägga ihop pengar till anmälning , däck osv så ska jag nog fan köra! :7peta

E du snäll så kan du få låna min hoj..... om jag inte kan övertala Mrlind att köra den ett race..... den gick i Veidec förra året.... själv e man ju bara B-förare... så man ska nog hålla sig borta. (får ju inte ens vara med att leka)

ska jag köra så blir det med std hojen det är mycket mer förnedranda för dom som kommer efter mej i mål :D

Ja, det är säkrast att ta std-hojen. Går det dåligt, kan du skylla på hojen, går det bra anses du köra som en gud. Win-win situation.

Mattias skrev:
Ja, det är säkrast att ta std-hojen. Går det dåligt, kan du skylla på hojen, går det bra anses du köra som en gud. Win-win situation.
Coolt juh! Kan vi inte få med några fler STD så blir bildar vi en liten klunga i de bakre regionerna av fältet.

Gulsnabbtrajja skrev:
Coolt juh! Kan vi inte få med några fler STD så blir bildar vi en liten klunga i de bakre regionerna av fältet.

och e man inte med i täten kan man alltid trilla framför kameran så kommer man med på tv med! :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back