ang sturp raceway o bankörningar

scaryracing

www.scaryracing.com
Gick med
6 May 2005
Hoj
vtr sp2 o en kawa zx6r:=)
Hej alla glada, här e en som e inte så superglad, om det har med min influensa att göra vet jag ej:tummenupp försökt tävla hela sommaren men ja e en sån som behöver rövmkt träning för att det skall snabbare..... har varit på kö lång lång tid nu för att få köra litta på knutstorp o jag har nr 167 på kön i sydskånes emse.....har dom monopol på bankörningar på knutstorp? finns det ngt annat sätt att få köra där? hur fixar man mer bankörningstider med utgångspunkt ifrån nordvästra delen av skånelandet? falkenberg är e rätt mkt på men knutstorp suger fett o mitt medlemskap där skall väck till årsskiftet,....:yoparty

zenergy kör på knutstorp
racing4fun kör på knutstorp
smc oxå

eh, pratar du om Sturup eller Knutstorp? Rubriken säger Sturup, texten knutstorp, SSEMSE kör normalt mest på Sturup (3 körningar knutstorp i år, samt en på Anderstorp)

Båda banorna kan andra boka in sig på, Knutstorp finns det enligt ovan ett gäng olika föreningar som kör på (flera danska körningar) och jag har för mig att det även finns rent danska körningar på Sturup.

Finns inget som hindrar en förening att boka in tider på Sturup eller Knutstorp och börja köra... men det är ju en del pengar som ska skrapas ihop och tiderna tar säkert slut snabbt.

Last edited:
det är mest sturup ja tänkte på men givetvis även knutstorp, har varit på en dag där danskarna hyrde banan men det kosta 1750kr för en dag,...suck ,,.men ovanstående tips skall ja kolla upp.smc o de andra, tackar tackar
eh, pratar du om Sturup eller Knutstorp? Rubriken säger Sturup, texten knutstorp, SSEMSE kör normalt mest på Sturup (3 körningar knutstorp i år, samt en på Anderstorp)

Båda banorna kan andra boka in sig på, Knutstorp finns det enligt ovan ett gäng olika föreningar som kör på (flera danska körningar) och jag har för mig att det även finns rent danska körningar på Sturup.

Finns inget som hindrar en förening att boka in tider på Sturup eller Knutstorp och börja köra... men det är ju en del pengar som ska skrapas ihop och tiderna tar säkert slut snabbt.

Banan är svindyr att hyra. Det är väl det som gör att bara rika danskar har råd att hyra den. Det är svårt att räkna hem en bankörning på den med de priser vi är vana vid.

men vad skall ja göra om ja vill köra mer nästa år? har ett nytt jobb på g som ja antagligen fixat o det innebär mån-fred 8-16 o med rätt att ta ut litta lediga dagar i veckorna osså:tummenupp
Banan är svindyr att hyra. Det är väl det som gör att bara rika danskar har råd att hyra den. Det är svårt att räkna hem en bankörning på den med de priser vi är vana vid.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph