Postis
Kör fort. Spar tid
Motorn går tydligen väldigt varm med SAS:en monterad. Hur pass varm blir motorn. Kan den bli skadad och vad säger dom på besiktningen om den är bortmonterad. Hojen är förövrigt ostrypt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Postis skrev:Motorn går tydligen väldigt varm med SAS:en monterad. Hur pass varm blir motorn. Kan den bli skadad och vad säger dom på besiktningen om den är bortmonterad. Hojen är förövrigt ostrypt.
Tackar för svaret. Jag sökte lite i forumet och hittade svar på mina frågor.Marals76 skrev:Har min kvar och har kört 600 mil utan några som helst problem.
sirSmokealot skrev:Vad är SAS för nåt??
OK, Då är den borttagen på min osso...Rasorblade skrev:"SAS är en ventil dom återför avgaserna genom motorn, för att förbränna så mycket som möjligt och därmed göra avgaserna lite renare!"
Rasorblade skrev:"SAS är en ventil dom återför avgaserna genom motorn, för att förbränna så mycket som möjligt och därmed göra avgaserna lite renare!"
Nickeluring skrev:Sitter det en SAS på Duke'arna oxå? Mina krökar har blivit rejält blåa sedan jag satte på öppna dämpare...
Måste den monteras på när man ska besiktiga den.Marals76 skrev:Beror ju på hur cykeln är bestyckad också![]()
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |