Jag är newbie på detta med trim, så nu undrar jag lite här angående ovastående 2 saker.
PowerCommander: Är det insprutningens motsvarighet i trimm, till dynojet? Altså man ställer in optimalt bränsleflöde osv?
Vad är då G-pack? Jag har förstått att det ökar på mellanregistret markant, men är det inte med samma procedur som PCn? Eller kan man använda både powercommander och G-pack?
Sedan; varför tänker jag bara på Suzuki när jag hör G-pack? Altså, finns det bara till Suzuki, eller var det bara så från början? Har ett svagt minne av att jag läst det.
Tack!
PowerCommander: Är det insprutningens motsvarighet i trimm, till dynojet? Altså man ställer in optimalt bränsleflöde osv?
Vad är då G-pack? Jag har förstått att det ökar på mellanregistret markant, men är det inte med samma procedur som PCn? Eller kan man använda både powercommander och G-pack?
Sedan; varför tänker jag bara på Suzuki när jag hör G-pack? Altså, finns det bara till Suzuki, eller var det bara så från början? Har ett svagt minne av att jag läst det.
Tack!