Ang. olyckan utanför Linköping

Shwan

Faster than my shadow..
Gick med
7 Nov 2004
Hoj
Sv 650 -99
Hej allihop!

Har inte varit inne på sh.com på ett tag då jag pluggar i Kanada just nu och har en tenta period just nu. Men hade lite tid över igår iaf och såg inlägget ang. olyckan utanför Linköping. Blev verkligen ledsen och tänkte mkt på hur han måste ha(så som vi alla har gjort inför våren) drömt om att åka hoj och njuta av sommaren med sina vänner. Och så händer det nåt sånt som man verkligen inte hade förväntat sig. Det kunde ha varit nån av oss och det kunde ha varit nån av våra familjer som hade mist en anhörig.

Hur som helst så tycker jag att det va fint av er alla som skrev här och tänkte på Martins nära o kära. Såg senare inlägget från Hoztic om att man skulle starta en fond för de olycksdrabbade. Tanken är ju jätte fin men jag tänkte komma med ett förslag angående Martins bortgång.

Jag tycker att sh.com borde skriva något om honom på hemsidan där folk kan läsa. Självklart med föräldrarnas tillåtelse vilket jag tror vi får. Med det visar vi även hans nära och kära att vi tänker på dem och förhoppningsvis ger det de lite mer styrka och känner sig inte lika ensamma.

Vet inte om jag har formulerat mig rätt men hoppas ni förstår vad jag menar och den/de som är ansvariga för sajten kan ta tag i det.

Kör försiktigt....

MVH/Shwan

Tror det har varit uppe förut att SH skulle innehålla en "minneslund" för de vänner och nära och kära som förolyckats.

Om inte...så kanske det skulle kunna vara en idé... alltså inte bara för Martin utan för alla.

En minneslund där man kan dela med sig av sin sorg...och sina minnen..där människor kan lixom skriva av sig. Och där såklart oxo anhöriga kan läsa om en förlorad son, pojkvän, pappa, dotter, flickvän mamma.

Swedie....vad tror du??

//M

Madhonda skrev:
2102859 Tror det har varit uppe förut att SH skulle innehålla en "minneslund" för de vänner och nära och kära som förolyckats.