MikkE
Guest
farsan har en Subaru Impreza, e jävligt rolig att slira med. Kul att man kan byta så mkt grejjer på bilen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
har du nån bild?, hur fasen får du på en sån kaross?Bj.O.rn skrev:Har en enzo, nu med porsche 962 grupp-C lexankaross..
/B
Silwer skrev:har du nån bild?, hur fasen får du på en sån kaross?
En bild säger mer än 18 ord...Bj.O.rn skrev:Karosspinnar, fastsatta på en egenfilad bumper fram å en konverterad kränghämmare bak. karosser och pinnar finns på www.mini-z.se
/B
Silwer skrev:DEt finns flera kopior.
Kyosho gör orginalet och har bäst kvalitet, men är också dyrast.
Varning för kopiorna begagnat eftersom du kan bli blåst, de kostar ju ofta inte mycket mer än 500 nya.
fluppen skrev:Jo det fick bli dessa bilar utrustade med turbo och trim-motor och annat chassie och aluminium strystag, styrblabla...
5 upsättningar fälgar och en jävla massa däck, drev och massa annat "braatt ha" grejor
3 laddare och 34 laddningbara batterier
1000 riksdaler pröjsa jag !!![]()
![]()
Till detta fich jag matchande "låda" med små fack och handtag![]()
Mini-Z rules![]()
tassen skrev:Kanonpris....vart fick du tag i det ?
Jag tar 4 uppsättningar direkt.
Silwer skrev:Du ser ju om de är tillverkade av Kyosho.
fluppen skrev:JA nu ja...när jag har fått hem dom !
Förresten e det nån som vill byta nåt kul för dom hära bilarna ? En större radiobil kaske ?
Fan fluppen blir det till att börja köra r/c bilar nu alltså- jag kan va lite sugen på att inhandla en utomhusräser!!!fluppen skrev:JA nu ja...när jag har fått hem dom !
Förresten e det nån som vill byta nåt kul för dom hära bilarna ? En större radiobil kaske ?
CayLe skrev:Var dom så tråkiga?![]()
sportarn skrev:Fan fluppen blir det till att börja köra r/c bilar nu alltså- jag kan va lite sugen på att inhandla en utomhusräser!!!![]()
hållundan skrev:Fan va ballt. När kör vi?
![]()
Tjöpa nåt annat skojigt. Som jag precis vet va det är. VIlken det är. Billigare försäkring. Minst 15 hk till, tre år nyare och framförallt ingen jävla stålram (tror jag)fluppen skrev:Så fort det går och skicka sms te din teflån ! Det går inte juh...
Sälja hojen ?? köpa min då ?
hållundan skrev:Tjöpa nåt annat skojigt. Som jag precis vet va det är. VIlken det är. Billigare försäkring. Minst 15 hk till, tre år nyare och framförallt ingen jävla stålram (tror jag)
Funkar inte att skicka sms te min phån? Stört.
![]()
Menar du att jag inte varit så aktiv det sista??? Kan väl hända. Men jag känner mig ju utanför nu när jag inte e lika tuff som ni med sån där 2-hjulig leksak.fluppen skrev:Gott sportan ! Livstecken ! Hahaha... Det låter bra, det finns ju en bana i halmstad !
![]() |
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna
Just nu har portarna öppnat... |
![]() |
MV Agusta inför fem års garanti
MV Agusta tar ett nytt steg... |
![]() |
MV Agusta förlänger garantin till fem år
Italienska motorcykeltillve... |
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|