Ang Mini-Z (radiostryrd bil)

farsan har en Subaru Impreza, e jävligt rolig att slira med. Kul att man kan byta så mkt grejjer på bilen

Silwer skrev:
DEt finns flera kopior.
Kyosho gör orginalet och har bäst kvalitet, men är också dyrast.

Varning för kopiorna begagnat eftersom du kan bli blåst, de kostar ju ofta inte mycket mer än 500 nya.

Ja jag anade det, hittade ett par andra här, kan ni proffs se om dessa e äkta ?

Annars kan jag ju ringa han som äger dom :D

Bifogat

• 422685_gbl_s.jpg
    422685_gbl_s.jpg
    42.1 KB · Visningar: 141
Last edited:
Jo det fick bli dessa bilar utrustade med turbo och trim-motor och annat chassie och aluminium strystag, styrblabla...

5 upsättningar fälgar och en jävla massa däck, drev och massa annat "braatt ha" grejor

3 laddare och 34 laddningbara batterier

1000 riksdaler pröjsa jag !! :hihi :yoparty

Till detta fich jag matchande "låda" med små fack och handtag :tummenupp

Mini-Z rules :banana

Bifogat

• 134-3466_IMG.jpg
    134-3466_IMG.jpg
    74 KB · Visningar: 109
fluppen skrev:
Jo det fick bli dessa bilar utrustade med turbo och trim-motor och annat chassie och aluminium strystag, styrblabla...
5 upsättningar fälgar och en jävla massa däck, drev och massa annat "braatt ha" grejor
3 laddare och 34 laddningbara batterier
1000 riksdaler pröjsa jag !! :hihi :yoparty
Till detta fich jag matchande "låda" med små fack och handtag :tummenupp
Mini-Z rules :banana

Kanonpris....vart fick du tag i det ?
Jag tar 4 uppsättningar direkt.

fluppen skrev:
JA nu ja...när jag har fått hem dom !

Förresten e det nån som vill byta nåt kul för dom hära bilarna ? En större radiobil kaske ?
Fan fluppen blir det till att börja köra r/c bilar nu alltså- jag kan va lite sugen på att inhandla en utomhusräser!!! :tummenupp

sportarn skrev:
Fan fluppen blir det till att börja köra r/c bilar nu alltså- jag kan va lite sugen på att inhandla en utomhusräser!!! :tummenupp

Gott sportan ! Livstecken ! Hahaha... Det låter bra, det finns ju en bana i halmstad !

fluppen skrev:
Så fort det går och skicka sms te din teflån ! Det går inte juh...
Sälja hojen ?? köpa min då ?
Tjöpa nåt annat skojigt. Som jag precis vet va det är. VIlken det är. Billigare försäkring. Minst 15 hk till, tre år nyare och framförallt ingen jävla stålram (tror jag)

Funkar inte att skicka sms te min phån? Stört.

:hej

hållundan skrev:
Tjöpa nåt annat skojigt. Som jag precis vet va det är. VIlken det är. Billigare försäkring. Minst 15 hk till, tre år nyare och framförallt ingen jävla stålram (tror jag)

Funkar inte att skicka sms te min phån? Stört.

:hej

Så du vill inte säg vad det är ? Börjar det på H och slutar på D ? Isåfall e det gay som bara den...

Kom igen nu och PM:a vad det e för hoj du ska köpa ! Annars sprider jag ut att du e gay och kör HD....

Nej jag har svarat på alla dina sms men inget skickas...kanske dom skickas ändå ? Du svara inte tbx iaf...

Puss !

fluppen skrev:
Gott sportan ! Livstecken ! Hahaha... Det låter bra, det finns ju en bana i halmstad !
Menar du att jag inte varit så aktiv det sista??? Kan väl hända. Men jag känner mig ju utanför nu när jag inte e lika tuff som ni med sån där 2-hjulig leksak. :D
Jo, sugen på sån liten fräck räser e man allt. De varvar ju utav bara h-lvete oxå :yoparty
Har tappat bort min telefon så har du lust kan du väl messa mig så att jag får ditt nummer.

Ha d gött!!!

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...