ang låten i gr2

Status
Ej öppen för fler svar.

tobbe__86

Ny medlem
Gick med
22 Oct 2003
Ort
blekinge
Hoj
:( nej
hejjag undrar vad den techno låten heter som kommer när alla hanns köna klipp på bakslangen kommet vill ha låten hehe snälla hjälp finns den på huben?? tack på förhand
 
tobbe__86 skrev:
hejjag undrar vad den techno låten heter som kommer när alla hanns köna klipp på bakslangen kommet vill ha låten hehe snälla hjälp finns den på huben?? tack på förhand


haha, va ? :tummenupp

:fyllisar eller ?
 
sven666 skrev:
du måste skämta.. musiken va ju horribel i GR2 :dummer
nä inte den låten den är skön men det anndra kan man ju skippa jag tycker det bara ska va motor ljud kanske inte när han kör och maxa skiten hehe men den låten är bra vill ha den det sägs att de har gjort den sj :yoparty
 
Själv är jag helt förvirrad efter vad som efterfrågas. Men det kan bero på att jag är gammal och ful. Och bara förstår svenska språket.
 
Freppa skrev:
Själv är jag helt förvirrad efter vad som efterfrågas. Men det kan bero på att jag är gammal och ful. Och bara förstår svenska språket.

Torde rimligvis vara fallet. Det verkar även så att moppefuckofilteret haltar lite!
 
OLJEKYLD GSXR skrev:
Tror att punkt-knappen saknas på den stackars förvirrade människans tangentbord.
roliga ni är :arsele jag menar i gr2 filmen när alla hanns fina klipp på bakan kommer så börja det en låt en techno......... punkt haha fattar nu nu vad jag menar det står ju som rubrik i första till och mä men jag få la leta sj. ha det :gnissla
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top