Ang. kW

_RaLLaN_

Guest
Det var de onödigaste jag har hört, sälj den och köp en större, blir ju billigare på alla sätt, och du slipper jobbet. :va
 

aciid

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Mariestad
Hoj
Aprilia 125 Tuono -05
Det var de onödigaste jag har hört, sälj den och köp en större, blir ju billigare på alla sätt, och du slipper jobbet. :va

Och återigen, nej jag är nöjd med en 125a. Har fått svar på det jag har bett om, mod kan låsa tråden, tack för alla svar om ställd fråga.
 

Gröön

Trivs på banan!
Gick med
20 Nov 2006
Ort
Skåne/Blekinge
Hoj
Triumph Daytona 675 -08 Banhoj, GSX-R 750 Banhoj
Antingen är det jag som är dum och trött ikväll:va Men om jag fattat det rätt så har du A-bergänsad, ska du ha en ostrypt 125:a o köra runt på.



Man blir bara trött...kanske för att klockan är 23 elr så är det bara att man tråkas ut av andras dumhet:näsblod

menar inte att vara oförskämd och tjatig men det är korkat:)

Vf ska du mäta Kw? Hade du tänkt regga 125:an som mellan? i så fall kan du ju glömma hela denna tråden för det går inte...har jag för mig:rolleyes:
 

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Varför måste de flesta haka upp sig på att han kör en 125:a? :huvet Det hade inget med frågeställningen att göra eller?
Så onödigt att börja tjöta om det, okej att en säger det men att sen fortsätta när han säger att han är nöjd med 125:an så länge.
Svara på frågorna han ställer istället.

Tro (lägg märke till tror) att en omtypning kostar 650kr. Har för mig jag har hört det, men kan ha ändrats.

Lycka till med hojen iaf och hoppas du blir nöjd. :)
 

aciid

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Mariestad
Hoj
Aprilia 125 Tuono -05
Varför måste de flesta haka upp sig på att han kör en 125:a? :huvet Det hade inget med frågeställningen att göra eller?
Så onödigt att börja tjöta om det, okej att en säger det men att sen fortsätta när han säger att han är nöjd med 125:an så länge.
Svara på frågorna han ställer istället.

Tro (lägg märke till tror) att en omtypning kostar 650kr. Har för mig jag har hört det, men kan ha ändrats.

Lycka till med hojen iaf och hoppas du blir nöjd. :)

Tackar Lundgren =) Får se hur det blir längre fram, känns bara bäst att börja med en 125a, då jag aldrig ens haft moppe, så bara detta är ett stort steg :D
 

Gröön

Trivs på banan!
Gick med
20 Nov 2006
Ort
Skåne/Blekinge
Hoj
Triumph Daytona 675 -08 Banhoj, GSX-R 750 Banhoj
Går det att typa om en 125:a till 25Kw? :va

0,16Kw/kg och sen får den väl inte ha så lite kubik heller:confused: 305cc elr nåt..det kan jag inte, kanske bara jag som är trött o dum:)

Lycka till med hojen i alla fall:) o valet av hoj är ju helt upp till dig själv,jag kan förstå att steget mot stor hoj utan att ha haft moppe kan vara ganska stort:tummenupp
 

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
3129364 Går det att typa om en 125:a till 25Kw? :va

0,16Kw/kg och sen får den väl inte ha så lite kubik heller:confused: 305cc elr nåt..det kan jag inte, kanske bara jag som är trött o dum:)

Lycka till med hojen i alla fall:) o valet av hoj är ju helt upp till dig själv,jag kan förstå att steget mot stor hoj utan att ha haft moppe kan vara ganska stort:tummenupp
Det gäller bara uppkörningshoj. Min nsr som jag har t.ex var typad som a begränsad. ;) Det måste ju inte vara 0,16kW/kg utan det får max vara det.
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Går det att typa om en 125:a till 25Kw? :va

0,16Kw/kg och sen får den väl inte ha så lite kubik heller:confused: 305cc elr nåt..det kan jag inte, kanske bara jag som är trött o dum:)

Lycka till med hojen i alla fall:) o valet av hoj är ju helt upp till dig själv,jag kan förstå att steget mot stor hoj utan att ha haft moppe kan vara ganska stort:tummenupp

Jepp, det går, men den måste ha lite mindre än 25kw eftersom den väger så lite, du får ha en tung motorcyckel på hur lite kubik som helst om du vill, men cyckeln du kör upp med måste vara över 350cc eller vad det var.
 

Gröön

Trivs på banan!
Gick med
20 Nov 2006
Ort
Skåne/Blekinge
Hoj
Triumph Daytona 675 -08 Banhoj, GSX-R 750 Banhoj
3129456 Jepp, det går, men den måste ha lite mindre än 25kw eftersom den väger så lite, du får ha en tung motorcyckel på hur lite kubik som helst om du vill, men cyckeln du kör upp med måste vara över 350cc eller vad det var.
Jaha!:tummeupp nåt sånt är det ju nog:) tack
 
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top