Ang Kinamoto köp

7an

www.v-man-racing.se
Gick med
11 Feb 2005
Hoj
GSX1400 K6´a, RSV Mille -01
Tjenare allihopa,

Är jäkligt sugen på och köpa en replika om det blir så att man får tävla med dom. Hade tänkt mig en 39cc vattenkyld replika av nån modell typ Blata, Pollini ect. Men jag är 192cm över havet och jag vet eftersom jag har provkört några som är org att storleken(sitthöjden) skiljer mellan olika modeller. Även att det finns Mini/Midi modeller.
Så min fråga är: Vilken modell/tillverkare sitter man minst sämst på med tanke på min längd? ;-)

Mvh
7an

Ps. Finns det några runt Karlskrona trakten som har minimotos??

7an skrev:
Tjenare allihopa,

Är jäkligt sugen på och köpa en replika om det blir så att man får tävla med dom. Hade tänkt mig en 39cc vattenkyld replika av nån modell typ Blata, Pollini ect. Men jag är 192cm över havet och jag vet eftersom jag har provkört några som är org att storleken(sitthöjden) skiljer mellan olika modeller. Även att det finns Mini/Midi modeller.
Så min fråga är: Vilken modell/tillverkare sitter man minst sämst på med tanke på min längd? ;-)

Mvh
7an

Ps. Finns det några runt Karlskrona trakten som har minimotos??

Tja... Jag har inte testat alla modeller men det är väl bättre att säga vilken modell man sitter bäst på eller? Jag är 185 typ och jag har inga problem att sitta på Grc, Dm eller Polinihojjarna.

Tackar för infon, men bra sitter man inte på nån...tycker jag....men fy faan va roligt(ont) man har(får)
/7an

7an skrev:
Tackar för infon, men bra sitter man inte på nån...tycker jag....men fy faan va roligt(ont) man har(får)
/7an
Man sitter som en fakir men smärtan går med tiden över, i söndags inkasserade jag 4 vurpor och en stukad axel :tummenupp

Back