ang FZR 600 -96

Miss_Orchidee skrev:
hoppas det iallafall...men jag blir så himla nervös när någon ska titta på det man gör..har jätte scen skräck....ousch...
jag ska ut o åka nu, kan inte du ringa mig så åker vi o kollar på den lite o prutar på den oxo???:)

Miss_Orchidee skrev:
Skulle behöva lite hjälp med ett ungefärligt värde på en Yamaha FZR 600 1996
Dom tillverkas inte längre heller va?
Vilken var sista årsmodellen och vad kostade den NY??

Tacksam för svar :)

Nypris på denna hoj -95, eftersom dom inte tillverkades efter detta år, var enligt Super Bike nr 4 1995, 96 900kr. Detta är väl iofs irrelevant i dagens läge, men tycker det var min plikt att informera alla er okunniga om detta..
:kocko

JWC skrev:
Nypris på denna hoj -95, eftersom dom inte tillverkades efter detta år, var enligt Super Bike nr 4 1995, 96 900kr. Detta är väl iofs irrelevant i dagens läge, men tycker det var min plikt att informera alla er okunniga om detta..
:kocko

Tack det var gulligt av dig, men det är den amerikanska varrianten och det är en 96:a.... :tummenupp

Ravetrancer skrev:
jag ska ut o åka nu, kan inte du ringa mig så åker vi o kollar på den lite o prutar på den oxo???:)

Vill du åka till skåne så varrsegod... jag ska prata med pappa och se om han kanske vill låpna mig en peng tills vidare, så ska jag åka ner på torsdag med mina föräldrar och kolla.... har bestämt mig för att om den ser bra ut där nere så kanske, kanske jag ger han 30, men hittar ja minsta lilla skråma på den "felfria" hojen så får han ett bud på 28 och tar han det inte så åkar ja hem.... tror jag.... kanske att jag ger mig, den är så himla fin..... :drool :kär

Miss_Orchidee skrev:

Mhm, en USA modell?

Nja ser rätt så bra ut ju, inte långt ifrån mig heller o jag som råkar ha 30000kr som jag bara måste blåsa på en gång. :banana :D

Miss_Orchidee skrev:
Tack det var gulligt av dig, men det är den amerikanska varrianten och det är en 96:a.... :tummenupp

Ursäkta mig då! :4skrika
Menar du den amerikanska modellen som i en YZF 600R eller en äkta amerikansk modell FZR???
Själv har ja oxo en US model, som heter FZR här i europa, men YZF over there...Min e oxo 96:a :tummenupp
Dvs, e de en "foxeye"(YZF) eller runda framlysen (FZR)?
Har för mig att US FZR modellen tillverkades till 2000 eller liknande...
:7peta Rätta mig gärna om jag sitter o ljuger...

JWC skrev:
Ursäkta mig då! :4skrika
Menar du den amerikanska modellen som i en YZF 600R eller en äkta amerikansk modell FZR???
Själv har ja oxo en US model, som heter FZR här i europa, men YZF over there...Min e oxo 96:a :tummenupp
Dvs, e de en "foxeye"(YZF) eller runda framlysen (FZR)?
Har för mig att US FZR modellen tillverkades till 2000 eller liknande...
:7peta Rätta mig gärna om jag sitter o ljuger...

Ush vad du rörde ihopp det i huvudet på mig.... jag vet inte, jag ska titta på den på torsdag och :mad: solid snake... halshugger dig långsamt med en slö brödkniv om du köper den för att jälas.......... :fatta! NI vill väll att snygga tjejer ska ha snygg hojar...hehe så ge den till mig nu :hihi

Jag tycker det låter som mkt pengar för en ganska gammal hoj. När släpptes modellen egentligen??
Som folk sagt innan, det är köparens marknad nu och är den inte ens besiktigad o påställd tycker jag att bara det är en prutmån på ett antal lusentappar!
"Klassvinnaren" dom åren där var väl ZX6 om jag inte minns fel... :) (ja, jag är partisk...)

CorbenDallas skrev:
Jag tycker det låter som mkt pengar för en ganska gammal hoj. När släpptes modellen egentligen??
Som folk sagt innan, det är köparens marknad nu och är den inte ens besiktigad o påställd tycker jag att bara det är en prutmån på ett antal lusentappar!
"Klassvinnaren" dom åren där var väl ZX6 om jag inte minns fel... :) (ja, jag är partisk...)

det värsta är att jag har redan bestämmt mig för att köpa den, jag väntar bara på att pappa ska komma med dom lånade pengarna...... oavsett hur den ser ut kommer jag kanske betala 30..men prutas ska det för fulla muggar... har fadern med mig...han kan pruta nästan pinsamt billigt...... :)

Miss_Orchidee skrev:
Ush vad du rörde ihopp det i huvudet på mig.... jag vet inte, jag ska titta på den på torsdag och :mad: solid snake... halshugger dig långsamt med en slö brödkniv om du köper den för att jälas.......... :fatta! NI vill väll att snygga tjejer ska ha snygg hojar...hehe så ge den till mig nu :hihi

Såhär har jag kommit fram till att det ligger till.

FZR 600 fanns från 89-99 dock fanns den inte i Sverige efter 93 såvida den inte var privatimporterad.

94-95 FZR 600R kallas i staterna för YZF600

96- YZF600R(Thundercat) samma namn både här och i staterna.

99- YZF-R6

Diversion skrev:
Såhär har jag kommit fram till att det ligger till.

FZR 600 fanns från 89-99 dock fanns den inte i Sverige efter 93 såvida den inte var privatimporterad.

94-95 FZR 600R kallas i staterna för YZF600

96- YZF600R(Thundercat) samma namn både här och i staterna.

99- YZF-R6

Måste lägga in en lite protest mot ditt inlägg.. :)

Allt borde vara helt i sin ordning, utom att 94-95 FZR 600R kallas YZF600R i USA..96-01 kallas den fortfarande YZF 600R, men bytte då till Thundercat utseende som redan sagts..

Miss_Orchidee skrev:

Hehe, lätt jag ska ha den då, BARA för att jävlas! :kiss

Nä, den är fin ju, köp den. :tummenupp

Jag letar upp nått annat, vill ha en svart hoj. :)

Miss_Orchidee skrev:
Skulle behöva lite hjälp med ett ungefärligt värde på en Yamaha FZR 600 1996
Dom tillverkas inte längre heller va?
Vilken var sista årsmodellen och vad kostade den NY??

Tacksam för svar :)
Den sista tillverkades 99 om jag inte har missuppfattat det helt fel. Läste det på en Amerikansk sajt....

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8