Thyg0d
One by one, the penguins steal my sanity
Var ju tydligen nån som klotade där idag.. vet ni hur det gick?
Enligt olyckstråden så blev det helikopter till KS där endast blåmärken konstaterades...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Var ju tydligen nån som klotade där idag.. vet ni hur det gick?

Bra skrivet,miss A![]()
stod också i fotokurvan en stund i dag och språkade med Gnutten och kan bara hålla med om att det inte ser 100%-igt stabilt ut för vissa...
Såg även en svart Toyota Hilux som kom från Tungelsta-hållet,genar över i fel körfält ända ner i gruset för att sedan göra likadant i nästa högerböj fast då på rätt sida av vägen... precis som om han ville få upp så mycket grus det gick på vägbanan![]()
![]()
Ja, det är åt helvete att köra för snabbt och skära kurvor. Dessa jeeevla fartsyndareJa det har man sett några gånger att folk gör, onödigt att dra upp grus, borde gömma en sopborste i skogen ifall att.
Bara ta reg nr och kolla upp vem liraren är!
Tror dom att det är lättare att ta bra bilder när dom kör fortare, eller tror dom att man kan avgöra på bilden hur fort dom körde å inte vill verka mesiga? 
Klart vissa kör på extra för fotograferna men tror inte dessa "instabila" personer skulle köra lugnt i den kurvan för att ni drar därifrån.
Hehe fram med ghilliesuiten bara
PS byt ut bössan mot en kamera!!

That´s what I´m talking about.![]()
Fast varför byta bössan?![]()
... iofs varför inte behålla bössan och skjuta skallen av bilister som drar upp grus på banan!! Kanske skulle kunna göra något åt kärringen som kastar ut grus också![]()
![]()
Konstig tråd. Samma diskussion som vanligt gällande eget ansvar & andras ansvar på bulten/bogan.
Det kan väl inte undgå någon att fåfängan är upphov till det mesta av hetsen. Fotograferna får sin bekräftelse i sin "Foto från bulten då&då"- tråd och åkarna får sin tillfredställelse i att få en cool bild på sig själv som man omedelbart kan skära ner lite och slänga upp som avatar (jag tillhör den senare av de två).
Om du känner dig mer hemma vid bajstunnan så kan du ju stå där såklart, upp till dig (men jag kommer elda gäääärnet förbi den istället om jag ser ett objektiv sticka ut där)
Sen det där med bilarna...tja, finns nog inte många bilförare på bulten som inte skulle säga samma sak om oss dårar på hoj...
Är det? Om det e samma bil som du menar så diskuterades han å hans körning för ett tag sen. Så om han även denna säsong kör runt på bulten å gör galna omkörningar samt ligger å trycker hojar i röven så tycker jag han förtjänar ett samtal.
Jag vet att du är en av dom som kör fort osv, kul att du tycker det är kul, men det känns inte vidare bra att stå och fota hetsåkning. Du kör säkert jätte bra det tror jag, men jag vill bara inte att de ska hända dig /er något.
Sen om ni kör så alltid även utan oss fotografer där, fine.
Jag älskar motorcyklar, tycker de e as nice att åka/köra och fotografera men tycker det dessvärre inte är coolt alls för 5 öre att se folk åka av och nästintill slå ihjäl sig.![]()
Du får gärna gasa satan förbi oss vid bajstanken, lite säkrare där
Nu vet man vem har är, men inte säkert det är han som alltid brukar bilen, en 39 åring hemmahörande i haninge.
![]()
Konstig tråd. Samma diskussion som vanligt gällande eget ansvar & andras ansvar på bulten/bogan.
Det kan väl inte undgå någon att fåfängan är upphov till det mesta av hetsen. Fotograferna får sin bekräftelse i sin "Foto från bulten då&då"- tråd och åkarna får sin tillfredställelse i att få en cool bild på sig själv som man omedelbart kan skära ner lite och slänga upp som avatar (jag tillhör den senare av de två).
Om du känner dig mer hemma vid bajstunnan så kan du ju stå där såklart, upp till dig (men jag kommer elda gäääärnet förbi den istället om jag ser ett objektiv sticka ut där)
Sen det där med bilarna...tja, finns nog inte många bilförare på bulten som inte skulle säga samma sak om oss dårar på hoj...
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem