Hallå alla ni som var med söndags. Vissa av Er kanske la märke till att jag hade en kamera monterad på min hoj. Jag har hållt på och testa lite olika vinklar etc. för att få ut bästa möjliga material.
Då det var första gången jag var med på en sådan här tur, visste jag inte hur jag skulle placera mig för att få med så mycket som möjligt... Nu vet jag.. Nästa gång ska jag vara med längst bak, mitten och bland dem första i mellan och snabba gruppen. Tyvärr är jag rädd att jag somnar om jag åker i långsamma gruppen
Tyvärr så försvann första delen av filmen då jag låg i mellangruppen, detta pga. en kabel som lossnat.
Då det var lite stressigt mellan stoppen hade jag ingen möjlighet att kolla det inspelade materialet.
Däremot fick jag med den snabba gruppen. Även om ljudet blev dåligt. (micken låg inte tillräckligt skyddad)
Men Men det går fler turer....
Är det så att Ni vill se det inspelade materialet så kommer det att läggas upp av (du som skulle göra det kan du skriva till mig, din mail försvann!!!). Fler filmer finns att titta på, så skriv gärna om ni är intresserade av att titta på dem. Så kan han lägga upp dem med.
Är det så att någon/några är intresserade av att spela in en film hör av er så kanske vi kan fixa till en schysst rulle under någon tur...
Tack till arrangörerna
Då det var första gången jag var med på en sådan här tur, visste jag inte hur jag skulle placera mig för att få med så mycket som möjligt... Nu vet jag.. Nästa gång ska jag vara med längst bak, mitten och bland dem första i mellan och snabba gruppen. Tyvärr är jag rädd att jag somnar om jag åker i långsamma gruppen
Tyvärr så försvann första delen av filmen då jag låg i mellangruppen, detta pga. en kabel som lossnat.
Däremot fick jag med den snabba gruppen. Även om ljudet blev dåligt. (micken låg inte tillräckligt skyddad)
Men Men det går fler turer....
Är det så att Ni vill se det inspelade materialet så kommer det att läggas upp av (du som skulle göra det kan du skriva till mig, din mail försvann!!!). Fler filmer finns att titta på, så skriv gärna om ni är intresserade av att titta på dem. Så kan han lägga upp dem med.
Är det så att någon/några är intresserade av att spela in en film hör av er så kanske vi kan fixa till en schysst rulle under någon tur...
Tack till arrangörerna
Last edited: