Ang. Filminspelningen under söderåka

JayZin

If I Only Had Wings On My Gixxer.......
Gick med
5 Aug 2006
Hoj
GSX-R 1000
Hallå alla ni som var med söndags. Vissa av Er kanske la märke till att jag hade en kamera monterad på min hoj. Jag har hållt på och testa lite olika vinklar etc. för att få ut bästa möjliga material.
Då det var första gången jag var med på en sådan här tur, visste jag inte hur jag skulle placera mig för att få med så mycket som möjligt... Nu vet jag.. Nästa gång ska jag vara med längst bak, mitten och bland dem första i mellan och snabba gruppen. Tyvärr är jag rädd att jag somnar om jag åker i långsamma gruppen:-p
Tyvärr så försvann första delen av filmen då jag låg i mellangruppen, detta pga. en kabel som lossnat. :mad: Då det var lite stressigt mellan stoppen hade jag ingen möjlighet att kolla det inspelade materialet.
Däremot fick jag med den snabba gruppen. Även om ljudet blev dåligt. (micken låg inte tillräckligt skyddad):gråta
Men Men det går fler turer....
Är det så att Ni vill se det inspelade materialet så kommer det att läggas upp av (du som skulle göra det kan du skriva till mig, din mail försvann!!!). Fler filmer finns att titta på, så skriv gärna om ni är intresserade av att titta på dem. Så kan han lägga upp dem med.
Är det så att någon/några är intresserade av att spela in en film hör av er så kanske vi kan fixa till en schysst rulle under någon tur...
Tack till arrangörerna :tummenupp

Last edited:
Men ååååh!

Du låg ju bakom mig när jag uiiiiilade ju. Hade hoppats på att få se en liten snutt med mig på bakhjulet. Inte långt, inte bra och inte sakta men dock så uiiiilade jag. :)

Jaja... Mycke med det tekniska. Bättre lycka nästa gång. :)

/Lucky9

Lucky9 skrev:
2356111 Men ååååh!

Du låg ju bakom mig när jag uiiiiilade ju. Hade hoppats på att få se en liten snutt med mig på bakhjulet. Inte långt, inte bra och inte sakta men dock så uiiiilade jag. :)

Jaja... Mycke med det tekniska. Bättre lycka nästa gång. :)

/Lucky9

Du har så rätt... men jag kan glädja dig med att du finns med en del i filmen trots allt.
Du får en ny chans på onsdag då jag förmodligen e ute å sliter däck.....!

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back