Ang försäkringar

Zzorro

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
Fighter 929
Undrar bara vilka försäkringsbolag man ska anlita nu för tiden när man ska försäkra en blade 929 import.. fick en försäkring genom insplanet på SalusAnsvar 18000/år helförsäkring.. är detta "bra" pris :va eller vad ?? Jag är ju ändå 35 år och skadefri :banana

Finns bara ett sätt för dig att ta reda på.
Ring till alla försäkringsbolagen.

testa det där norska bolaget som är 3:e störrst i norden eller vad fasiken nu jag hörde!!!
Gjensidige!!!
Där fick jag det bästa premien... Man betalar per dag, så om du åker iväg 1v så ställer du bara av hojen och har garageförsäkring på den... Sen när du kommer hem så ställer du bara på den igen... Inget krav på att den måste stå inlåst på något speciellt ställe eller krav på mc kläder (vilket jag ändå anser man ska ha iof)

Ring bolagen insplanet INTE samarbetar med, där hittade iaf jag en försäkring som var 7000:- billigare per år än det bästa som insplanets samarbetspartners lyckades skramla ihop..

t.ex. folksam

Håller med om att det bästa sättet är att ringa runt till alla bolagen själv även om det är tidskrävande. Med det sagt, prova ringa Folksam och Trygg Hansa. De erbjöd bra premier i år, men det är som sagt individuellt från person till person.

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back