Ang fälgar. Behöver svar snarast

CRMaeger skrev:
sant, sant, men om de ska passa på min måste jag ändra fästning för bromskivor och drev, eller också så måste jag bytta bromsskivor, drev samt ok så att fälgen passar på min! Då blir det jävligt dyrt helt plötsligt, ne jag har bestämt mig för att göra om mina egna istället. Genom att köpa 17" fälgbanor och använda mina öhh nav eller va fan det kallas och ekra om fälgarna, bordde faktiskt fungera nu när jag har mätt på det, Ingen som vet vad en omekring kostar?

dyrt..
om du inte hittar beggade fälgbanor så bli de dyrt :3freak

bara ekrarna o nipplar går på ca 1200 spänn.
sen ska de ekras o då går väl de på ca 5-800 spänn.
sen ska du ju ha fälgbanor oså o dom går på nåra tusen..
sen ska du ha däck o dom går på ett par tusen.
de bli billigare o köpa ett par färdiga med däck för ca 5-6 papp innan de e färdigt
men kolla skrotarna för dom kan ha billiga saker hemma kanske :va
:)

Kika lite på fälgar till någon 125a. Brukar vara läskigt billiga. (undvik gamla nsr-fälgarna om du är mån om utseendet)

FreddaAbborre skrev:
Kika lite på fälgar till någon 125a. Brukar vara läskigt billiga. (undvik gamla nsr-fälgarna om du är mån om utseendet)
Jo de ska jag undvika! möjligtvis de nya nsr fälgarna som är 6 ekrade, men de är väl jävligt smala! så jag vet inte

och ozeo, jag letar efter beg fälgbanor och däck måste jag byta ändå för de på min är slitna så det blir ekrar och ekringen som blir det extra så att säga, ja plus fälgbanor då men som sagt de ska jag leta efter beg. Hittade visserligen ett par tll KTM motard 17"x3,5 och 17"x4.25 för 5000, funderar på dem faktiskt bara jag kan lösa bromsskivan på ett bra sätt så.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman