Ang. Ett rejs i oljehamnen för ngt år sedan (malmö)

jimmy87a

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2005
Hoj
Ingen just nu
vet ej om ngn här inne var med vid detta tillfälle.

Iallfall det var en EVO 7(tror jag) å en MC som tävlade en tisdag vid hamnen i Malmö för ngt år sedan, Och efter ngn repa så blev EVO.n tagen av två civilare men inte MC.n. vf? civilaren såg att MC.n tävlade med. Men tog enbart EVO.n.. Har gått å tänkt på detta en bra tid å hittade en samling med olika tidnings urklipp som handlar om streetrace i skåne.

im0000293aq.jpg

Har ej till gång till scanner så ja fick fota med digital kameran.

Last edited:
Jag var där när det hände, racet gjordes o bågen vann..
Men efteråt skulle föraren i bilen coola sig lite,polisen kom precis när han körde iväg. Det var då de tog honom.

McRae skrev:
Jag var där när det hände, racet gjordes o bågen vann..
Men efteråt skulle föraren i bilen coola sig lite,polisen kom precis när han körde iväg. Det var då de tog honom.

Nej nej civilaren såg även att MC tävlade. För jag såg en gubbe som var skum, men strunta i det, men när bilen körde så körde den skuma gubben efter och en annan civilare kom från ett annat håll och tog han. Så det är sjukt att dom inte tog mc killen, eller så var mc killen själv en civilare? som uppmande till rejs? isåfall dålig stil.

jimmy87a skrev:
Nej nej civilaren såg även att MC tävlade. För jag såg en gubbe som var skum, men strunta i det, men när bilen körde så körde den skuma gubben efter och en annan civilare kom från ett annat håll och tog han. Så det är sjukt att dom inte tog mc killen, eller så var mc killen själv en civilare? som uppmande till rejs? isåfall dålig stil.

Ja, vart är samhället på väg?

jimmy87a skrev:
eller så var mc killen själv en civilare? som uppmande till rejs? isåfall dålig stil.

Brottsprovokation är ej tillåtet i Sverige :fakta

Håller med Corben .. varför bry sig om ett gammalt rejs :confused:

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup