Ang. bilder Gotland Ring (med Actionpics)

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Jag har en fråga som rör er som körde med Actionpics på Gotland Ring (det gäller båda helgerna)..
Nu har jag suttit och gått igenom alla mina tusentals bilder, men innan jag lägger upp dom undrar jag om det är någon som har något emot att regplåten ev. syns på vissa bilder? Eftersom jag plåtade mycket i kurvan efter rakan är många bilder snett bakifrån och ska jag börja redigera bort alla plåtar kommer det ta en evighet! :näsblod
Vänligen kontakta mig snarast om du har något emot att din plåt syns, annars antar jag att det är ok :glömdet
Bilderna kommer inom kort :tummenupp

Tuta o kör bara:tummenupp...ser fram emot att äntligen få se lite bilder. Film i all ära...bilder e roligare

japp, tycker samma

Lägg upp bilderna och låt dom som eventuellt har några invändingar att höra av sig ;)

Bilderna kommer upp ikväll när jag kommer hem från jobbet :) Håll utkik! :tummenupp

Ja, det är ju faktiskt sant :rolleyes:

Härligt Emelie, då har man något att vänta på ikväll. Hälsa Johan och se till att han kryar på sig snabbt så han kan köra mer i år.

/Liwa1

Härligt Emelie, då har man något att vänta på ikväll. Hälsa Johan och se till att han kryar på sig snabbt så han kan köra mer i år.

/Liwa1

Tack, det ska jag göra :)
Jag slänger iväg ett mail ikväll sen till er när bilderna är uppe..

Ber om uppskov med en dag..
Datorn har felmeddelande hos hp (kul med ny dator :huvet) och trots att jag har suttit hela kvällen räcker inte tiden till när tekniken sätter stopp :död
Den som väntar på nåt gott... :näsblod

Ber om uppskov med en dag..
Datorn har felmeddelande hos hp (kul med ny dator :huvet) och trots att jag har suttit hela kvällen räcker inte tiden till när tekniken sätter stopp :död
Den som väntar på nåt gott... :näsblod

Nu sitter du i klistret. Om nu bilderna inte skulle vara det goda alla väntar på så kommer alla att hata dig jätteinnerligt, sen kommer du aldrig mer få några vänner. Basåruvet.

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP