Ang annonsdelen. För gamla annonser?

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Har fått en känsla av att det ligger en hel del gamla annonser och skräpar på SH. Det borde gå att komma fram till ett system som kan få det möjligt att hålla rent från sånt som är sålt. Visst det finns en "ta bort annons" funktion men det är många som missar att använda den och det blir fler och fler gamla annonser på högen. Kom med förslag så kanske vi kan lösa detta. Sen kan det vara så att jag är den ända som ens bryr mig. :crash

Håller med! Det borde väl gå att lägga in automatisk rensning, tex livslängd på annons 3 månader.

EasyRider skrev:
Håller med! Det borde väl gå att lägga in automatisk rensning, tex livslängd på annons 3 månader.
Det kanske vore ett alternativ. Att för alla som har annonser så kommer det ett medelande till dom om att deras annons kommer att försvinna inom X dagar och att de behöver trycka på en viss länk kanske för att förnya annonsen. på så vis kan de som inte fått sina grejer sålda ha kvar sin annons samtidigt som de som fått grejerna sålda utan att tagit bort annonsen kan strunta i meddelandet.

philsson skrev:
Det kanske vore ett alternativ. Att för alla som har annonser så kommer det ett medelande till dom om att deras annons kommer att försvinna inom X dagar och att de behöver trycka på en viss länk kanske för att förnya annonsen. på så vis kan de som inte fått sina grejer sålda ha kvar sin annons samtidigt som de som fått grejerna sålda utan att tagit bort annonsen kan strunta i meddelandet.
jepp mycket vettigt. letade precis lite där och får upp annonser som är mer än ett år gamla .... RENSA RENSA

:tummenupp
Automatisk rensning efter 2-3 månader med möjlighet för annonsören att behålla annonsen genom att uppdatera via länk i PM om grejjorna inte är sålda. Bibehållen funktion att själv ta bort annonsen när man vill.

Jag vet inte om ni menar samma sak som mig, men jag stör mig lite på att när man söker i forumet dyker annonstrådar från 03-04 upp. Dvs från det gamla annonssystemet

*/ ?>
Nyheter
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Back