Angående Mattias-smileyn

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date

FreddaGädda

Guest
:mattias
What's the deal med att den här smileyn heter mattias?

Är det vår käre moderator/den nominerat roligaste sporthojaren det handlar om?

Brukar han göra såhär? :mattias

Bär han en sådan hatt till vardags?

Jag kräver svar!

Du är för ung på SH för att förstå men jag provar. Mattias är liksom SHs allvetande skräphög och han har lltid rätt. :mattias

Gustav O skrev:
2695060 Du är för ung på SH för att förstå men jag provar. Mattias är liksom SHs allvetande skräphög och han har lltid rätt. :mattias

Augusti 2003, eh? :fakta

Men det var ju sannerligen en skojig finess att smileyn är döpt efter honom.

När får jag min smiley? :mad:

Last edited:
FreddaGädda skrev:
2695063 Augusti 2003, eh? :fakta

Augusti 2003 då är du alltså AC (after crash) och en nykomling för mig. ;)
Du får väl förtjäna det?

FreddaGädda skrev:
2695063 Augusti 2003, eh? :fakta

När nån la upp en bild på nån skäggig gubbe som körde en ettrig hoj på nån slingrig bana och bad folk gissa så var det alltid Mattias som kom med rätt svar först.

Han kan mkt smådetaljer om saker och ting som "vanligt" folk inte lägger på minnet. Det är min uppfattning av Mattias som forumsanvändare.

Bodoe skrev:
2695097 När nån la upp en bild på nån skäggig gubbe som körde en ettrig hoj på nån slingrig bana och bad folk gissa så var det alltid Mattias som kom med rätt svar först.

Han kan mkt smådetaljer om saker och ting som "vanligt" folk inte lägger på minnet. Det är min uppfattning av Mattias som forumsanvändare.
Hmm, sant... Sporthojs egen Rainman. Som även sätter en ära i att skita i smileys FAST han har en alldeles egen. Riispeckt bomshackalack!

Det är ingen annan som får smilie efter sitt namn. Kanske jag, men dess smilie har jag inte kommit underfull med än :D

Markus borde fu en "fy fan"-smajli, tycker jag. Fast hur skulle den se ut..?

:markus alt. :fyfan

Sen borde vi ha en "Nakcskått direkCt"-smajli också. :nakcskått

Vem är SH:s smajliansvarig?

Zee skrev:
2695668 Markus borde fu en "fy fan"-smajli, tycker jag.

Jag har ju redan gjort en markus-smiley! :mad: ...men elaka swedie godkände den inte.. Så här skulle :markus se ut:
2hhehjt.gif

....för det är precis det där han alltid gör, petar med pinnar i myrstacken för att se vilken oreda han ställer till med.... Samma sak med hans ständiga inlägg som för att underblåsa hetsiga diskussioner.

Bifogat

• poke4.gif
    poke4.gif
    1.3 KB · Visningar: 256
Last edited:
korvgubbe skrev:
2695928 Jag har ju redan gjort en markus-smiley! :mad: ...men elaka swedie godkände den inte.. Så här skulle :markus se ut:
2hhehjt.gif

....för det är precis det där han alltid gör, petar med pinnar i myrstacken för att se vilken oreda han ställer till med.... Samma sak med hans ständiga inlägg som för att underblåsa hetsiga diskussioner.
:rofl:rofl:rofl

korvgubbe skrev:
2695928 Jag har ju redan gjort en markus-smiley! :mad: ...men elaka swedie godkände den inte.. Så här skulle :markus se ut:
2hhehjt.gif

All those in favor please raise your hand:

:raisehand

korvgubbe skrev:
2hhehjt.gif

:rofl :rofl :hihi

:raisehand

Alla kan få en egen smiley!

Bara att byta nick. Pax för fyllisar! ;)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg