FreddaGädda
Guest

What's the deal med att den här smileyn heter mattias?
Är det vår käre moderator/den nominerat roligaste sporthojaren det handlar om?
Brukar han göra såhär?

Bär han en sådan hatt till vardags?
Jag kräver svar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Gustav O skrev:2695060Du är för ung på SH för att förstå men jag provar. Mattias är liksom SHs allvetande skräphög och han har lltid rätt.![]()

Augusti 2003 då är du alltså AC (after crash) och en nykomling för mig.FreddaGädda skrev:2695063Augusti 2003, eh?
Men det var ju sannerligen en skojig finess att smileyn är döpt efter honom.
När får jag min smiley?![]()
När nån la upp en bild på nån skäggig gubbe som körde en ettrig hoj på nån slingrig bana och bad folk gissa så var det alltid Mattias som kom med rätt svar först.FreddaGädda skrev:2695063Augusti 2003, eh?
Men det var ju sannerligen en skojig finess att smileyn är döpt efter honom.
När får jag min smiley?![]()
Hmm, sant... Sporthojs egen Rainman. Som även sätter en ära i att skita i smileys FAST han har en alldeles egen. Riispeckt bomshackalack!Bodoe skrev:2695097När nån la upp en bild på nån skäggig gubbe som körde en ettrig hoj på nån slingrig bana och bad folk gissa så var det alltid Mattias som kom med rätt svar först.
Han kan mkt smådetaljer om saker och ting som "vanligt" folk inte lägger på minnet. Det är min uppfattning av Mattias som forumsanvändare.
Zee skrev:2695668Markus borde fu en "fy fan"-smajli, tycker jag.
korvgubbe skrev:2695928Jag har ju redan gjort en markus-smiley!...men elaka swedie godkände den inte.. Så här skulle :markus se ut:
![]()
....för det är precis det där han alltid gör, petar med pinnar i myrstacken för att se vilken oreda han ställer till med.... Samma sak med hans ständiga inlägg som för att underblåsa hetsiga diskussioner.

korvgubbe skrev:2695928Jag har ju redan gjort en markus-smiley!...men elaka swedie godkände den inte.. Så här skulle :markus se ut:
![]()
....för det är precis det där han alltid gör, petar med pinnar i myrstacken för att se vilken oreda han ställer till med.... Samma sak med hans ständiga inlägg som för att underblåsa hetsiga diskussioner.
![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |