angående besiktning skylthållare

Sinister

His royal highness
Gick med
28 Feb 2008
Hoj
En Screamer och snart en Big Bang
som ni ser så har jag fråga om skylthållare jag ska byta bort orgina skythållaren till graves fender eliminator, om jag då tar den som är med blinkerhållare klarar man beskitning då tror ni eller måste man ha original hållar pga ljuset till skylten eller funkar det bra med baklampa som ljus till skylten ??

Bilden finns här http://www.gravesport.com/cgi-bin/shopper?preadd=action&key=FEY_08R6-K

tacksam för seriösa svar :):tuttar

Om du har en 08 varför ska du besiktiga?:va Första gång blir ju inte tidigare än 2012:mattias

ja de vet jag men det var främst för vilken skylthållare som klarar de vettefan avrför jag tog upp de :S:pannkyss:huvet :huvet :huvet :huvet

haha :P

Last edited:
Du måste ha skyltbelysning och reflex !

Jag besiktigade med i stort sett en exakt likadan lösning som den undre bilden där, det enda som jag fick skit för var att jag inte hade reflex. Limmade dit en under skylten o saken var biff. Inget tjat om nån extra skyltbelysning.

Dom verkar inte heller bry sig om slip-on? :va
Mätte inte ens ljudet...brukar dom inte det?

Så är det värt att chansa?
Jag har en liknande lösning med ganksa små kellerman micro 1000 blinkers och utan extra lyse och utan reflex.

Så om man limmar på en reflex på skylten kanske man skulle komma igenom?

Så är det värt att chansa?
Jag har en liknande lösning med ganksa små kellerman micro 1000 blinkers och utan extra lyse och utan reflex.

Så om man limmar på en reflex på skylten kanske man skulle komma igenom?

Du får väl egentligen inte klistra reflexen på skylten, men det finns vissa som släpper igenom det ändå.

Hojar efter -99 (juli 99 om jag inte har fel) är heltypade och får inte ändras alls i stort sett, är det dock folk som inte kommit genom besiktning pga detta med vanliga alternationer såsom slipon, miniblinkare etc?

Grejen är nog att det som vanligt spelar en stor roll vem som besiktigar. Jag kom dit med slappa miniblinkers (har ingen aning om dom egentligen är godkända), liten regplåtshållare utan nån extra belysning och yoshi-blås på. Det enda som sket sig var att jag inte hade reflex under skylten.
En reflex på 40x90mm för 14:- och saken var klar. Jag klistrade reflexen på en parkeringsbiljetthållare (för bil) och sen på baksidan av skylten så bara reflexen syntes. Klockrent :tummenupp

Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats