Anföll polis med knivar - och penis

Hinkas skrev:
Hmmm, undrar om han mådde riktigt bra?

Nja, jag mår iallafall lite bättre nu, lite öm men jag lever! Vad gäller snorren så blir den lika bra som den var förut men med strap-on så jag kan ta bort den när jag vill. Jag har även passat på att förlänga och steloperera den. Ps vi ses i parken. Ds

RebelZero skrev:
Jag kan fan inte sluta skratta!!! :lol

Man har ju hört att bästa sättet att transportera en avkapad kroppsdel är i munnen... undrar om någon polis ställde upp :va

Reb0

Nej fi fan. Nu fick jag hemska bilder :3freak

RebelZero skrev:
Jag kan fan inte sluta skratta!!! :lol

Man har ju hört att bästa sättet att transportera en avkapad kroppsdel är i munnen... undrar om någon polis ställde upp :va

Reb0

Nämen fy va skabbigt, kommer drömma mardrömmar om den där snopplösa mannen inatt om ni fortsätter sådär... :3freak

Kerplunk skrev:
Nämen fy va skabbigt, kommer drömma mardrömmar om den där snopplösa mannen inatt om ni fortsätter sådär... :3freak

En annan synvinkel vore ju att om han var upphetsad när han kuttade kewken så bör det ha sprutat blod nå så in i -------.

Eller :confused:

Jonathan skrev:
En annan synvinkel vore ju att om han var upphetsad när han kuttade kewken så bör det ha sprutat blod nå så in i -------.

Eller :confused:

Jonathan, vill inte vara elak men jag tror det är något allvarligt fel på dig, normala människor tänker inte i dom banorna du gör... :3freak

Men å andra sidan, vem vill vara normal... :hihi

Under konfrontationen kastade han sin penis. Han försvann sedan in i huset och dök upp igen med ännu en handfull knivar, säger Edward Dolan, till Chicago Times.

Kuk knivar eller?

Komiskt alltihopa. Eller kanske tragiskt.

Dlks låt ditt kuken pekar fick plötsligt en ny betydelse... :3freak

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!