Dan_ne
Ny medlem
Är sugen på en 2006 års R6 och har börjat kolla lite i om man ska Köpe en i Tyskland. Det känns som om det är billigare att köpa Hojen där nere. Men tjänar man egentligen nått på att åka ner o hämta hem hojen, eller är det så att när man summerara resekostnad, sämmre andrahandsvärde o inregningskostnad så hamnar slutnotan på samma sak som om man köpt den i Sverige??!
Någon som har någon erfarenhet o kan ge några kloka råd!?
Någon som har någon erfarenhet o kan ge några kloka råd!?