Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nomolas skrev:Sete är kungen! det är bara så!![]()
Nyteknik skrev:Det går såklart inte att hålla på Gibernau. GP-stjärnor får gärna vara udda typer. Men Gibernaus flinande uppenbarelse och tröttsamma pekande mot himlen och Katos nr 76 får mig att må illa. Hoppas att han klotar utav helvete imorgon.
Chris Ash skrev:Kato hade 74![]()
Fast jag håller med om att han spelar över så det stänker om det i sitt "hedrande" av Kato.
Nyteknik skrev:Ja, det är smaklöst och inget annat än hans eget nummer som handlar om vilken hyvens och fin kille Sete är. En GP-diva ska vara som Max – dryg när det går bra och grinig som fan när det går dåligt. Men aldrig fånig. Håller tummarna för att det blir en strid på kniven mellan Rossi och Biaggi där Gibernau och Hayden får tugga grus under förnedrande former.
Nyteknik skrev:Det går såklart inte att hålla på Gibernau. GP-stjärnor får gärna vara udda typer. Men Gibernaus flinande uppenbarelse och tröttsamma pekande mot himlen och Katos nr 76 får mig att må illa. Hoppas att han klotar utav helvete imorgon.
Jörgen Player Special skrev:Det är jävligt synd att Kato skulle kila på lunch i förtid.. Han hade piffat till VM.
Chris Ash skrev:Det tror faktiskt inte jag, Kato var en gud på 250 precis som Nakano, men mer än enstaka pallplatser tror jag inte han hade fixat. Tetsuya Harada är en annan liknande förare, jag håller Harada för en av världens bästa roadracingförare nånsin, det han gjorde mot Biaggi och gänget med sin Yamaha står i paritet med Schwantz på Suzukin, men på en 500 var han aldrig speciellt nära den absoluta toppen.
Nyteknik skrev:Är inte heller säker på att Kato hade blivit Japans första mästare i 500/MotoGP. Han var långsammare än Laconi och Hopkins på Philip Island...
Vad höll Harada på med säsongen 2002 på sin Pramac Honda?![]()
![]()
Chris Ash skrev:Harada hade sin storhetstid på 90-talet, 93 var han helt och hållet löjligt bra.
En Harada i fornstor glans tror jag inte hade tappat en 250-titel till Kato som han gjorde 2001.
Nyteknik skrev:Han var löjligt bra mycket senare än -93. Vad hände egentligen med Romboni som var en så bra 250-förare? Han började köra Superbike och försvann sedan. Synd...
DumDum skrev:
Nyteknik skrev:Han var löjligt bra mycket senare än -93. Vad hände egentligen med Romboni som var en så bra 250-förare? Han började köra Superbike och försvann sedan. Synd...
Chris Ash skrev:Japp, men säsongen 93 var den som mest imponerade på mig, då han ju också blev världsmästare, han hade något bra år senare också, då Yamahan var ganska kass, 96 eller nåt. Kampen mellan Harada,Capirossi och Rossi om VM-titeln 98 var också något i hästväg.
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |