Andra R1an stulen :(

Fyfaan,för några veckor sedan försökte dom ta min,så jävla amatörmässigt gjort så det liknar inget :död En vecka innan så snodde dom mitt orginalslipon ur garaget,sen kom dom på att de va tvungen och ha resten med :( Samma vecka tog dom en 02a inte så långt härifrån,kan va beställningsjobb :mad:

Och här tror man att man kan sova lugnt om nätterna.
Larm och en vakthund kanske....................och så bor man i ett område där det sker mycket bilstölder och bilinbrott.

pelle80 skrev:
Såja nu var andra R1an stulen :( Om ni bor i Landskrona köp inte hoj!!!

Faaan alltså. I torsdags natt stals det två hojar i huset där jag bor (vi bor 5 st i det) så det är en hög procent. En fireblade -99:a röd/vit /blå och en Gsxr 1000:en -01:a vit/blå. Allt detta skedde i Nybro(utanför Kalmar)
Dom hade säkert tagit min och en till om dom inte hade blvit störda utav grannfrun.

:mad: :mad: :mad: :kulspruta

Det är ju fan att man aldrig kan få ha nått ifred...

Tror det är dags att koppla ihop larmet(som ligger i garderoben).

:kulspruta åt tjyvpacket

Vi bor på ett jävla ställe rent ut sagt tyvärr.........på 2 månadre har jag haft inbrott i stugan,saboterad cykel,bilinbrott, bensinslangning........... :4skrika

Exup skrev:
Fyfaan,för några veckor sedan försökte dom ta min,så jävla amatörmässigt gjort så det liknar inget :död En vecka innan så snodde dom mitt orginalslipon ur garaget,sen kom dom på att de va tvungen och ha resten med :( Samma vecka tog dom en 02a inte så långt härifrån,kan va beställningsjobb :mad:

Fick höra att det gled runt en stulen bil i hylte ungefär samtidigt som din hoj blev stulen... Kanske har något samband.

såg att några andra här över har nämt larm. men om man inte vill hålla på och pyssla med kablar och skit, så gör som en kompis gjorde för ett tag sen. han köpte ett skivlås med inbyggdt larm. ganska finurligt :)

Therudeboy skrev:
Fick höra att det gled runt en stulen bil i hylte ungefär samtidigt som din hoj blev stulen... Kanske har något samband.

Jo det kan man säja,dom snodde kompisens 900a precis ovanför mitt område-

granath_ skrev:
såg att några andra här över har nämt larm. men om man inte vill hålla på och pyssla med kablar och skit, så gör som en kompis gjorde för ett tag sen. han köpte ett skivlås med inbyggdt larm. ganska finurligt :)

Skivbromslåset som man alltid glömmer? :huvet

Var i Landskrona var det ?
Färg och dylikt så ska jag hålla koll efter den !

hornet oskar skrev:
tändhatt i tanken är det enda raka!

Nu gav du mig en ganska bra ide,
Vad sägs om en liten insamlingsfond till en hyffsat fräsh båge, utplacerad på ett fint litet ställe med massa pundartjyvar, ett par kilo dynamit i tanken lindat runt en tändhat med en tändplugg till.
Och som en avslutning, fylld med race soppa.
jag fixar en kamera länkad till datorn, så kan vi sitta och gotta oss åt att se i repris/slowmotion när tjuven får sitt pissnylle pulvericerat i en omloppsbana runt Göran Person.

Sorgligt som fan med alla puckon som förstör för oss andra, det enda man kan göra är att låsa fast hojen utav bara helvete med kättingar å allt som bara finns att tillgå, så får de något att bita i, skivbromslåsen skiter de i, de släpar ut hojen ändå tyvärr!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT