Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
håller med.. är jätte jätte gald..!!! å titta vilken nyhet som är överst på förstasidan..!!!! nu saknar vi bara Moto GP och F1.... (drömma går alltid)samuel w skrev:Yes!! Detta var verkligen kul o läsa![]()
Jo men den är jävligt niceporec skrev:håller med.. är jätte jätte gald..!!! å titta vilken nyhet som är överst på förstasidan..!!!! nu saknar vi bara Moto GP och F1.... (drömma går alltid)![]()
skalman brukar fixa några, brukar komma upp på:isse skrev:Vart anmäler man sig till bandagarna?![]()
/N
Swedie skrev:SM har ju typ alltid börjat med Anderstorp, men nästa år börjar det med Knutstorp.
Anderstorp var väl inte ens med på den preliminära listan över race nästa år?
inlägget från Swedie var för länge sen.. kolla datum.. kan vara därför.. (min gissning) för då var det ju inte klart om Anderstorp skull bli av..negnit skrev:2006 års Svenska Mästerskapen (SM)
29-30 April - Anderstorp
20-21 Maj - Falkenberg (inkl SO)
27-28 Maj - Linköping
19-20 Aug Knutstorp
9-10 Sept - Karlskoga
Den här listan har du själv lagt ut...........?????? har jag missat nåt eller?
porec skrev:inlägget från Swedie var för länge sen.. kolla datum.. kan vara därför.. (min gissning) för då var det ju inte klart om Anderstorp skull bli av..
nissse skrev:hoppas verkligen att det blir mer bandagar för allmänheten,har varit där ett flertal gånger å kört,roligare bana i sverige finns inte i dagsläget, iallafall för dom lite tyngre hojarna.dom andra banorna är ju typ hälften så långa! har varit skitkul när humlan o skalman med flera har hållt i de! men dom verkar alltid motarbetade från alla håll och vädret brukar ju alltid spela en ett spratt.![]()
alla bandagar jag har varit på, så har det varit regnfritt...!nissse skrev:hoppas verkligen att det blir mer bandagar för allmänheten,har varit där ett flertal gånger å kört,roligare bana i sverige finns inte i dagsläget, iallafall för dom lite tyngre hojarna.dom andra banorna är ju typ hälften så långa! har varit skitkul när humlan o skalman med flera har hållt i de! men dom verkar alltid motarbetade från alla håll och vädret brukar ju alltid spela en ett spratt.![]()
porec skrev:nån som vet om det finns lite filmer från A-torp?
har tankat ner: 3varv.Anderstorp.050906.geez-dirtyspekers
och tankar: Don_Quixote_Anderstorp
nån som vet om det finns fler?
porec skrev:nån som vet om det finns lite filmer från A-torp?
har tankat ner: 3varv.Anderstorp.050906.geez-dirtyspekers
och tankar: Don_Quixote_Anderstorp
nån som vet om det finns fler?
var hittar man den?flugan skrev:Mario Andretti, Anderstorp 1978
porec skrev:var hittar man den?
lägg upp den på huben..!Gottis skrev:jag har min tank film liggande på bandet men ganska dålig ijämfört med Don Q:s är väl några varv jag ligger bakom honom o filmar men mest lek då![]()
porec skrev:"Hösten 2005 kommer med all säkerhet att gå till historien som en av de mest turbulenta inom Anderstorp Racing Club" så skriver Västbo Andan idag! NU är det klart!!!!!!!I januari påbörjar man bygget av en depåanläggning och i juni hoppas man att de står 24 st boxar klara..!
även lokaler för skolverksamhet, VIP-logger och ett nytt presscenter. Kalaset beräknas landa runt 20 miljoner kr.!!
Till alla RR åkare så kan jag med glädje säga att de kommer få uppleva SM-deltävlingen även 2006..!!!!
+ så kommer det även att bli STCC tävlingar på A-torp nästa år..!!!!
![]()
Det är som atthar kommit idag... massa kul att se fram emot..!!!
![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning