rookie
www.mixpix.se
Vad jag vill minnas så stod det att information skulle komma? Jag e inte den ende av de nya medlemmar jag känner som är tveksamma om just betalningen dock...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad jag vill minnas så stod det att information skulle komma? Jag e inte den ende av de nya medlemmar jag känner som är tveksamma om just betalningen dock...
De stod nog som pgh sa att man skulle betala inom 10dar lite osäker jag me på exakt va där stod men man e ju inte så pigg när man e uppe 0600 heller. Hade kasnke varit smart av de som håller i hemsidan att lägga upp info om det.
OK, isf har jag missat det. Lite hårt "straff" att man inte kan få infon efter man e bokad känns det som.
De stod nog som pgh sa att man skulle betala inom 10dar lite osäker jag me på exakt va där stod men man e ju inte så pigg när man e uppe 0600 heller. Hade kasnke varit smart av de som håller i hemsidan att lägga upp info om det.
Det finns även en FAQ att tillgå, där hittar du PG-nummer som pengarna ska vara inne på inom 10 dagar efter anmälan.
jag brukar bara skriva vilken körning det gäller och mitt medlemms nr
Anderstorp är stenhårda med bullret så kör med originalblås.Nån som vet vad db-gränsen ligger på Anderstorp?
Anderstorp är stenhårda med bullret så kör med originalblås.
Anderstorp är hårdast i landet på bullret. Det är the 95 dB-way or the highway som gäller.Nån som vet vad db-gränsen ligger på Anderstorp?
Gör slag i saken o byt hoj till nåt som inte låter så förbaskat...3 diskbollar o 95 oktan då![]()
Gör slag i saken o byt hoj till nåt som inte låter så förbaskat...
Du ska klara bullret på Sturup också annars blir det en kort säsong.![]()
Du kan oxå få problem... Har du provat med diskboll i munnen?![]()
Det löser sig för mig... men dyrt om jag välter till höger![]()
bokad o klar..
(ja, något sent, men vaddårå..)
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |