UFFE ISAKSSON
Ny medlem
någon som har resultaten efter dagens tidsträning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
har någon info om tidsträningen på anderstorp?UFFE ISAKSSON skrev:2124147någon som har resultaten efter dagens tidsträning?
Har du inte rookie 1000 och superbike oxå?Gustav O skrev:2124186250R 25 startande. Watz fick punka på det första, enda torra kvalet. Precis till andra kvalet började det regna. Berra fick ingen tid på första kvalet och vurpade på andra, vet ej om de kommer till start men hoppas det.
1. Cajback 1.38.4
2. Mårtensson 1.39.0
3. Milovanovic 1.39.6
4. Dobrich 1.40.2
5. Autio 1.40.0
6. Harms 1.41.7
7. Watz 1.42.3
8. Håkansson 1.42.4
9. Olsson 1.42.7
10. Kihlander 1.42.9
11. Corneliusson 1.44.0
12. Johannesson 1.44.4
13. Hållén 1.45.5
14. Sjögren 1.45.6
15. Torssell 1.45.7
16. Larsson 1.47.6
17. Aunemo 1.49.3
18. Rosenkvist 1.49.5
19. Hellström 1.49.8
20. Hedlund 1.50.0
Nej. Fick detta telefonledes av Kihlander, vi orkade inte sitta och rabbla tider i telefon.UFFE ISAKSSON skrev:2124193Har du inte rookie 1000 och superbike oxå?
Verkar hända honom "ofta", annars tycker jag aldrig man hör talas om punGteringar.Gustav O skrev:2124186Watz fick punka på det första, enda torra kvalet.

Några 1.24 har det inte körts med motorcykel på mossen. Inofficellt en 1.29 av Schwantz men Rainey har banrekordet på 1.30.7 om jag minns rätt, 1990.arnoldsson skrev:2124762Fan vad tråkigt väder det var idag! Stod ute en stund på förmiddagen och sen på eftermidagen men det bara regnade... Hoppas det blir bättre väder imorgon!!! Undrar hur många åskådare som kommer? Hoppas det kommer många så dom kan hålla igång banan i framtiden!
Ah... kollade SMHI nyss... Prognosen för imorgon är.... REGN! Lycka till Skalman, Mårtensson mf. !!!! Slå banrekordet nu på 1.24!!!
Ofta? Vet bara att han kom fyra med punka i en EM-deltävling. Tror Fredde tar det imorgon så heja bra du!Neutral skrev:2124874Verkar hända honom "ofta", annars tycker jag aldrig man hör talas om punGteringar.
Jag kommer och hejar på Watz i morgon. Tar på mig hans Too Fast T-shirt.![]()
Skalman ska inte köra idag, det ska jag. Synd om publiken om det blir regn, men själv kör jag gärna rejs i regnarnoldsson skrev:2124762Fan vad tråkigt väder det var idag! Stod ute en stund på förmiddagen och sen på eftermidagen men det bara regnade... Hoppas det blir bättre väder imorgon!!! Undrar hur många åskådare som kommer? Hoppas det kommer många så dom kan hålla igång banan i framtiden!
Ah... kollade SMHI nyss... Prognosen för imorgon är.... REGN! Lycka till Skalman, Mårtensson mf. !!!! Slå banrekordet nu på 1.24!!!

Jag kanske har hört den historien flera gånger då?Gustav O skrev:Ofta? Vet bara att han kom fyra med punka i en EM-deltävling. Tror Fredde tar det imorgon så heja bra du!
Det är ju en rolig historia så.Neutral skrev:2126843Jag kanske har hört den historien flera gånger då?Hjälpte dock inte att jag hade hans t-shirt och applåderade på sighting lap...
![]()
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife