Anderstorp SM

Rogge

C4-RACING
Gick med
21 Mar 2004
Hoj
ZX10R 08
Så var man anmäld och betald till premiären på A-torp.:tummenupp
Är så djävla sugen nu men sammtidigt börjar man bli smått stressad och lite nervös.

vilken helg var det:confused: Så att man komma o hejja fram er o kanske se en o annan vurpa :näsblod Nejdå. Det kan ni hoppa över:tungan

Ska bli gött att få gasa av sig ringrosten:yoparty

Anmäld är jag inte, mer än som speaker. Kanske ska leka lite i SC om jag har lust, får se hur jag gör.

Är det någon som vet om det är fri träning på fredagen? Har inte sett någon info om det. Verkar lite tufft att gå ut på tidskval direkt på lördagen. Undrar också om det finns en samlad tävlingskalender för hela 2007 för B-åkare någonstans?

Är det någon som vet om det är fri träning på fredagen? Har inte sett någon info om det. Verkar lite tufft att gå ut på tidskval direkt på lördagen. Undrar också om det finns en samlad tävlingskalender för hela 2007 för B-åkare någonstans?

Träning både på torsdagen och fredagen. Kolla på ARC's hemsida för mer info. www.arc.nu

Är det bara jag som har problem med läsförståelsen eller är det 1500spänn oavsett om man bara tänkt köra fredagens friträning?

Är det bara jag som har problem med läsförståelsen eller är det 1500spänn oavsett om man bara tänkt köra fredagens friträning?
Jag har pratat med ARC och det går bra att betala in 750:- om man bara vill köra en av dagarna. Jag angav vilken dag i anmälan på roadracing.se

Vill vara anmäld men hinner inte få ordning på allt innan, tror jag.

Men jag har ett nytt elverk iaf :)

Back