Anderstorp: Regngudar i R600

Strandelin

Medlem
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
Inte just nu
:Bugar :Bugar :Bugar

…till toppen i R600!! Mycket imponerande körning, jämför man bara bästa varvtid åker ni ifrån R1000 med hästlängder hänger med i 250R (undantaget Mårtensson) och tar helt OK med poäng i NSB. Än en gång, mycket imponerande!!!

Ni funderar inte på att klassa upp er under säsongen? :)

Strandelin skrev:
2129819 :Bugar :Bugar :Bugar

…till toppen i R600!! Mycket imponerande körning, jämför man bara bästa varvtid åker ni ifrån R1000 med hästlängder hänger med i 250R (undantaget Mårtensson) och tar helt OK med poäng i NSB. Än en gång, mycket imponerande!!!

Ni funderar inte på att klassa upp er under säsongen? :)

Hehehe... Satt och tjöt av skratt i hjälmen när Björk flög förbi mig i depåkurvan vid varvning. Den pöjken är fan galen. :)

Per Björk har åkt mycket motard och cross. Det är bästa skolan för regnkörning!

/Joakim

DreeTman skrev:
2130579 Hehehe... Satt och tjöt av skratt i hjälmen när Björk flög förbi mig i depåkurvan vid varvning. Den pöjken är fan galen. :)
Per är mycket talangfull, han körde jämt med Jorpes nere i Brno, jag tippar att han vinner R-600 i år.

GSXR1100R skrev:
2132102 Per är mycket talangfull, han körde jämt med Jorpes nere i Brno, jag tippar att han vinner R-600 i år.

Kanske Björk är en vinnare men han får det inte lätt, jag är inte bara imponerad av toppen i R600 utan även av bredden, det är många som har kapacitet att köra fort.

:)

GSXR1100R skrev:
2132102 Per är mycket talangfull, han körde jämt med Jorpes nere i Brno, jag tippar att han vinner R-600 i år.

Ja han har goda chanser att ta hem det, men det finns några till som kommer att blanda sig i striden. Morgan Rejnäs, Jimmy Borgh, Pär #60 för att nämna några.

GSXR1100R skrev:

Jo, jag är benägen att hålla med dig, skule han inte vinna så kommer han lätt topp tre iallafall.

DreeTman skrev:
2134998 Jo, jag är benägen att hålla med dig, skule han inte vinna så kommer han lätt topp tre iallafall.
Japp Per aka Tuben#10 råkkar stenhårt i år.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman