Anderstorp blir gratis för publik

Swedie skrev:
2058334 nej, men det las lite mer för att få dit publik. Sen vet jag inte hur mycket det gav att jag skrev relativit tidigt om tävlingen. Lite hjälp kanske ändå :)
Jag kommer fortsätta trycka för alla tävlingar som går i år.
Okej!
Tänkte att det kanske regnade ena året och var solsken det andra, vilket skulle kunna förklara den stora skillnaden i publik.

om någon orkar posta ett gäng posters till mej så slängar jag upp dom i GBG,Alingsås och Borås

CHIPPEN_no1 skrev:
2059072 Kul! ska försöka åka ner och titta, hur långt från Sthlm?
med hoj 3 timmar i lagom laglig fart, annars kanske 4 till 4 1/2 ut till banan.. kommer inte redigt på vilken väg som är närmast när man kommer från 08- men till Värnamo så tar det säg 4 timmar å sen 20 minuter ut till banan.

Bikerbitch skrev:
2059106 Prata med Gustav O, det är han som har hand om det där :tummenupp
jag kan slänga upp affisher i Värnamo, Smålandsstenar, Växjö skulle även kunna tänka mig att stanna till på det ställen, byar mellan dessa..

CHIPPEN_no1 skrev:
2059072 Kul! ska försöka åka ner och titta, hur långt från Sthlm?

Jag plockar upp dig i Åker på vägen ner på Onsdag eftermiddag! ;)

Ta med arbetshandskar och oömma kläder, jag håller med mat och öl hela helgen... :hihi

Macke skrev:
2060856 Jag plockar upp dig i Åker på vägen ner på Onsdag eftermiddag! ;)

Ta med arbetshandskar och oömma kläder, jag håller med mat och öl hela helgen... :hihi
jobba näää ;)

Har tänkt köra upp o om man ska upp o titta kan man ju lika bra ta lör+sön eller? finns de då nåt ställe o slagga på? kanske slå upp ett litet tält eller nåt..?

Zenit skrev:
2062825 Har tänkt köra upp o om man ska upp o titta kan man ju lika bra ta lör+sön eller? finns de då nåt ställe o slagga på? kanske slå upp ett litet tält eller nåt..?
Det har funnits möjlighet att tälta tidigare! :tummenupp

Zenit skrev:
2062825 Har tänkt köra upp o om man ska upp o titta kan man ju lika bra ta lör+sön eller? finns de då nåt ställe o slagga på? kanske slå upp ett litet tält eller nåt..?
det har ju tältats inne på området innan vad jag har sätt.. kanske går nu me?

Bazooka skrev:
2063009 det har ju tältats inne på området innan vad jag har sätt.. kanske går nu me?

Ja det brukar ju finnas 5-6 tält på gräsplanen vid entré'n. Nu när det är gratis inträde borde det ju inte vara några problem, men det kanske är säkrast ringa och kolla.

Zenit skrev:
Du kan ta lör+sön+måndag så kan du åka lite bana också. Vi arrangerar bankörning den 1/5, alltså dagen efter SM :tummenupp

Vi blir nog ett gäng från Värnamo som åker och kollar, ett sånt här tillfälle vill man verkligen inte missa, gratis smakar ALLTID godast :tummenupp

Nr:18 skrev:
2063047 Du kan ta lör+sön+måndag så kan du åka lite bana också. Vi arrangerar bankörning den 1/5, alltså dagen efter SM :tummenupp

de hade ju vat nice om nu man inte hade skola o så e nog inte if så glada för de.. :3freak men (fre+)lör+sön kan de ju bli vill ju själv börja så snart de går så man vill ju se va som händer :)

Zenit skrev:
2063278 de hade ju vat nice om nu man inte hade skola o så e nog inte if så glada för de.. :3freak men (fre+)lör+sön kan de ju bli vill ju själv börja så snart de går så man vill ju se va som händer :)
Har du skola på första maj? Arbetarens fridag brukar vara en röd dag :va

Angående tältning så är det helt okej! Vi räknar med att ca 1000 tält får vi nog plats med så det är bara att samla ihop folk och givetvis är även detta GRATIS.
Mvh Andreas Waltersson, Arc :tummenupp

Nr:18 skrev:
2063624 Har du skola på första maj? Arbetarens fridag brukar vara en röd dag :va

haha ja tänkte inte på de :huvet men då kan man ju ev. stanna o kolla men som sagt så gillar inte if att jag kör bana om jag inte minns fel (hoppas)

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti