Anderstorp 28/5

_Piffe_

www.piffesmc.se
Gick med
6 Jun 2005
Hoj
Jobbar på de...
Hoppas att ni fick en rolig och lyckad dag på Anderstorp. Själv så fick man stanna hemma och fixa bilen som var tvungen att gå sönder just nu... :huvet

Nämen, jag e inte bitter......

Ja visst var det skönt att slippa köra hela den lååånga vägen till Anderstorp och sen köra på banan där. Jag är inte alls avis nej inte det minsta:huvet

Last edited:
Nyss hemkommen, trött men glad...

Stort tack till SSEMSE för en fantastisk bandag.
Som tidigare deklarerats tydligt:
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2961120&postcount=56
Det regnar inte på våra viktiga körningar :tungan
Kalasväder!! Varmt, torrt och ingen sol som bara är för varm och gör asfalten för varm - helt perfekta förhållanden idag.

Tråkigt med alla avåkningar dock, hoppas alla klarat sig någorlunda väl.
Ny bana kräver lite invänjning, oavsett hur snabb och duktig man är på SRW och Knudan - 4 avåkningar i Röd på första passet, Jisses!

Nu väntar jag spänt på alla bilder...:tummenupp

O som tur har jag jobbat med laptopen i bilen på vägen hem frrån den UNDERBART fräna banan Anderstorp! :yoparty
Kan ju säja att JAG fick väl INTE abstinens o vilja köra, trodde ni på att jag HADE abstinens? :rolleyes:
Näää, jag gillade o kuta runt som en annan fåne och fota! :mad:

...men, jag har lovat o fixa bra bilder :gnissla . Dom kommer snart. :)

Nyss hemkommna vi också, trötta, utmattade och överlyckliga över denna underbara dag!!:yoparty
Vi vill tacka alla flaggvakter, arrangörer och fotografer.:pannkyss
Tack även till Robz som tydligen är kompis med gubben väder.:confused:
Det kan inte bli mycket bättre.:tummenupp

mc hälsningar från Team Climat 80

Last edited:
O som tur har jag jobbat med laptopen i bilen på vägen hem frrån den UNDERBART fräna banan Anderstorp! :yoparty
Kan ju säja att JAG fick väl INTE abstinens o vilja köra, trodde ni på att jag HADE abstinens? :rolleyes:
Näää, jag gillade o kuta runt som en annan fåne och fota! :mad:

...men, jag har lovat o fixa bra bilder :gnissla . Dom kommer snart. :)
Rappa på, vi vill se :tungan

Ja då var man hemma efter en under bar dag. Det var faktiskt riktigt härligt att köra alla de fina småvägarna hem från anderstorp. Ja det tog 4 timmar inklusive lite mekande i skogen och något mat/tank stopp men det var det verkligen värt.

Bifogat

• IMG_5696s.jpg
    IMG_5696s.jpg
    58.5 KB · Visningar: 90
Själv e jag lite småpurken. När är nästa A-torp-heldag??? JAG VILL DIT NU:yoparty Sikken kul bana. Stort tack till alla berörda så att denna dag kunde genomföras. Sa jag att jag vill dit snart igen?! Kul med allt snack i depån också mellan passen.

Var det fler än jag som i stort sett sov hela resan hem? Själv var jag som en mördeg i kroppen på em/kvällen.

@Robz, du är min väderidol. Idag skall jag bränna upp mitt regnställ.

Ja det tog 4 timmar inklusive lite mekande i skogen och något mat/tank stopp men det var det verkligen värt.

Jag mekar inte, jag ligger och sover:7peta :rolleyes:

(jag ligger längre ifrån kurvan än vad det ser ut på bilden så nej det är ingen fara om någon kommer i hög hastighet)

Last edited:
Back