Filmade en runda i gatgruppen, kameran var lite i vägen![]()
Det var körningen kl 1400 (gatgruppen)
Det var då jag kraschade har jag för mig

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Filmade en runda i gatgruppen, kameran var lite i vägen![]()
Det var körningen kl 1400 (gatgruppen)
Det var då jag kraschade har jag för migDet kändes lite dumt när jag åkte på skammkärran och hela depån är full av hojar som bara vill ut och åka. Jag lovar det var inte med meningen. Tyvärr slogs motorblocket sönder mot curbsen, så hojen är nog skrot. Men det var kul så länge det varade, jag kommer tillbaka nästa år med en ny hoj
![]()
Det var då jag kraschade har jag för migDet kändes lite dumt när jag åkte på skammkärran och hela depån är full av hojar som bara vill ut och åka. Jag lovar det var inte med meningen. Tyvärr slogs motorblocket sönder mot curbsen, så hojen är nog skrot. Men det var kul så länge det varade, jag kommer tillbaka nästa år med en ny hoj
![]()
Så, ett litet klipp.
...
ca 2.05 är ju inte totalt kasst, finns en del att förbättra helt klart men det går ju inte tok sakta.......bara nästan.....![]()
/J
ca 2.05 är ju inte totalt kasst, finns en del att förbättra helt klart men det går ju inte tok sakta.......bara nästan.....![]()
/J
Mmmm.........var det inte på förra bandagen du själv kröp under 2 min för första gången
![]()
Var det möjligen en R6a på insidan i karusellen?
Är det någon som sett mer film eller bilder från Gatgruppen denna dag någonstans?
Mvh Magnus S
Mmmm.........var det inte på förra bandagen du själv kröp under 2 min för första gången
![]()
...och du fegade ju ur fullständigt denna gång...![]()
![]()
/R
Glömt säga tack för dagen, den hjälpte mig mycket!
Vill dessutom tacka för det lilla tipset av Humlan.
Tack!
Tips? Tips är bra. Dela med dig!
Tips från Skalman......"Sluta bromsa"....dvs ändra din körning så du har rätt växel in i kurvor och får en rytm i din körning. Han påstår sig köra 1.50 utan broms, förutom efter rakan så klart........
/J
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph