anderstorp 23-24 april

Slangan

RIP Marco #58
Gick med
4 Nov 2003
Hoj
Gixxer 7/11, 2 st Ur- gixxer 750 & rsv mille
Någon som har lite koll på läget vad det gäller de tider som nämnts i annonsen? Schemat låter riktigt tight tycker jag!

Tight som i bra eller tät och svårt att hålla?

Jag ska dit iaf o puttra runt på banan. Förhoppningsvis med Öhlinskomponenter på, men det beror ju lite på om man fått sina saker. Det är en förarkurs där man ska lära sig ställa in hojen och förbättra sig själv. Alltid bra o bli guidad av bättre förare.

Tight schema som i tajta byxor.Antar att det hänger lite på effektiviteten hos arrangören.Men som jag förstått så blir det just proffsigt.Skall oxå dit och harva.

När jag skrev tight så tänkte jag väl närmast på att om man ska få dels tips/råd om fjädring och sen justera/testa osv. så kanske det blir lite snålt med körtid om det kör igång så sent som det är angivet.Men det vet vi väl på lördag.Även om det nu inte skulle bli fullt ös på asfalten från morron till kväll så tror jag det blir precis som det skrevs i annonsen. att det kan bli ett stort steg framåt på bantiderna.Har några polare i barcelona omr som gick liknande kurs och de rapporterade sekunder PER VARV snabbare efteråt.
enligt dom så kunde de tex bromsa betydligt senare med en dessutom stabilare hoj när de ställt in efter de rekommendationer de fått på kursen.
Låter intr tycker iaf jag.

Japp, förarkurser är alltid bra! Man ska inte vara så självgo o tycka man är bäst som det är, finns alltid områden att förbättra.

*/ ?>
Nyheter
Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar

Donut Labs VD Marko Lehtimä...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar

Donut Labs VD Marko Lehtimä...