Anderstorp 18/4...var var alla??

GSXR1100R skrev:
Jag är gum sjuk...Var höll du hus då, du skulle ju komma ut till banan :confused:

Hehe :) Jag var tvungen att jobba i både lördags och söndags, men på torsdag, fredag och hela helgen kommer jag vara ute på motorbanan och njuta :)

GSXR1100R skrev:
Jo det va det väl, har du hennes telefon nummer :tuttar

Eller så var det Shell... höger sida strax efter smålandsstenar riktning mot Halmstad då... :) :) :) GSXR1100 var inte ens inne på macken... Han satt o babblade. Men han verkade gilla den där Puman i alla fall efter en beskrivning...

jorpes skrev:
Eller så var det Shell... höger sida strax efter smålandsstenar riktning mot Halmstad då... :) :) :) GSXR1100 var inte ens inne på macken... Han satt o babblade. Men han verkade gilla den där Puman i alla fall efter en beskrivning...

Såg hon ut så här? :)

Last edited:
Har bara den bilden. Men hon är smal och fin. Det är den enda fina tjejen på den macken. Catrin heter hon förövrigt

Mossberg på Mossen är titeln på nästa storsäljare

jorpes skrev:

Det är en Statoilmack och hon heter Josefin och anledningen till att hon var lite svårflörtad och ointresserad är att jag redan varit där :D

GSXR1100R skrev:
Lördagen va en toppendag, körde 12 pass i solen och sen grillade vi hos Mumlan :tummenupp

På söndagen så flaggade jag i 3 timmar, efter lite hot om rödflagg så fick jag byte :tungan

En kanonkul helg med många garv och roliga incidenter, Der Professor har kul tom när han kränger däck, Jorpes & jag samåkte hem i Transvestiten och hade mysigt :kär

Stort tack till Bike Events, en film kommer att klippas denna vecka som bonus :tummenupp
Åkte ju på lördagen och frågan är ju om april-körning på anderstorp kan vara mycket bättre än så!

Hoppas du har med Lindéns bakhjulsåka med sin Veidec-hoj med på filmen! :yoparty

Och förresten lyckades du komma ihåg ettan neråt tvåan uppåt? :tungan

magnus_moss skrev:
Det är en Statoilmack och hon heter Josefin och anledningen till att hon var lite svårflörtad och ointresserad är att jag redan varit där :D

Heter hon josefin är hon ful :fakta Måste varit Catrine

jorpes skrev:
Så mycke hoj har jag aldrig kört i hela mitt liv på 2 dagar! Det var hur skoj som helst. Det enda som va tråkig var att man körde så långsamt... Men som sagt, Mossbergs Laptimer tillhör ju den ökända CE 5517-3 serien som bekant har fabrikationsfel o visar exakt 3 sekunder för mycket... Så ni som är osäkra om ni har en av den serien, skruva sönder o kolla upp det!!!

Ha en hyvens dag :) /Jorpes

Sådär ja, nu har jag fixat laptimern. Det var en knut på en sladd så därför gick den 3 sekunder för långsamt på varvet. 45:orna i söndags blir alltså 42:or till helgen!! :banana :banana

magnus_moss skrev:
Sådär ja, nu har jag fixat laptimern. Det var en knut på en sladd så därför gick den 3 sekunder för långsamt på varvet. 45:orna i söndags blir alltså 42:or till helgen!! :banana :banana
Varning!!! kör med gamla batterier annars går laptimern för fort

magnus_moss skrev:
Aber nicht Mossberck... Es ist die Rügenkretze unten die IC 232 Processor die fehlt... Die knotten macht nur 1.5 Sekunde... Bitte die Grosse Lödenkolben und Tennenburken mit masse mit Flussenmittel... Dann repariert!

Der Elektroüberprüfingenieur Dr. Prof. ScnabelPinkenTier

Miss BrInK skrev:
Han försöker intala mig att det går, men jag tvivlar starkt på det efter
ha sett hur hans r6;a ser ut nu... :3freak

Sluta mesa dig håll fullt :D

det går alltid att köra fortare i karusellen det märker du när Håkan Olsson kör om dig på yttern han har gjort det på luca cadalora och några till :fakta

jag ska köpa mig en läktarplats hihi

jorpes skrev:
Aber nicht Mossberck... Es ist die Rügenkretze unten die IC 232 Processor die fehlt... Die knotten macht nur 1.5 Sekunde... Bitte die Grosse Lödenkolben und Tennenburken mit masse mit Flussenmittel... Dann repariert!

Der Elektroüberprüfingenieur Dr. Prof. ScnabelPinkenTier

Die Rügenkretze... ach so! Ja, hier ist es. Ich kuche... jaja es ist zehr felhlt, ich zwiche mit eine neues. Lödenkolbe, Tenn (mit fluss) unt dann als neu!! 1,5 pluss 3 sekunden macht vier komma funf sekunden!! Ich will einundvierzig-zeiten machen!!!
Grüss gott.

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...