Anderstorp 18-19juni !

fezt

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
lös
Är det några som ska köra B-racet på anderstorp 18-19:e juni i samband med STCC ????????
Vore kul å veta hur många det blir ? :banana

Tjing tjong /////// Simpa

Vet inte, ska du åka med den där hojen stannar jag hemma. Allvarligt så pratade jag med A-torp idag. Som jag förstod det blir det x min kval på lördag morgon samt ett race på lördagen om 10varv. Sen på söndagen efter ss600 warm up ett race till om 10varv. Det lär ju svida lite i bugeten men jag är sugen.

björn

Last edited:
ecce skrev:
Vet inte, ska du åka med den där hojen stannar jag hemma. Allvarligt så pratade jag med A-torp idag. Som jag förstod det blir det x min kval på lördag morgon samt ett race på lördagen om 10varv. Sen på söndagen efter ss600 warm up ett race till om 10varv. Det lär ju svida lite i bugeten men jag är sugen.

björn

Men de gör väl inget att ja åker med min hoj, vi kör väl inte samma klass eller kör R600&1000 ihop ? :va

fezt skrev:
Men de gör väl inget att ja åker med min hoj, vi kör väl inte samma klass eller kör R600&1000 ihop ? :va

Jepp det gör dom. Stor debutant heter klassen. Lär bli mååånga hojar!

Träning inför helgen den 18-19!

Den 14 juni kl 16.30 på anderstorp. kostar 300:-

Körning sker mellan kl 17.00 till 20.00.

Skriv om ni är intresserasde!

Don Quixote skrev:
Jepp det gör dom. Stor debutant heter klassen. Lär bli mååånga hojar!
Vet du/någon om det finns någon lista eller liknande där man kan se hur många som e anmälda, jag befarar att det inte alls e så många iom att det är ganska dyrt, och inte ingår i ngn serie....

Är ju rätt beroende på vilken dag racet gåt oxå... Att race på lördagen, utan publik gör ju bara att man får trängas med massa andra i depån och inte får det roliga med att köra med STCC. Publiken...

Om racet går på Söndagen så lär det ju vara grymt kul. Men å andra sidan kanske det blir som med formel ford sist, att man kör sist. Då har ju all publik gått hem redan... :D

Vet inte, är kluven. Det är ju ändå rätt mycket pengar, och en tävling som man inte budgeterat med. Men det vore kul att husera med dom stora grabbarna i depån... :D

Macke skrev:
Är ju rätt beroende på vilken dag racet gåt oxå... Att race på lördagen, utan publik gör ju bara att man får trängas med massa andra i depån och inte får det roliga med att köra med STCC. Publiken...

Om racet går på Söndagen så lär det ju vara grymt kul. Men å andra sidan kanske det blir som med formel ford sist, att man kör sist. Då har ju all publik gått hem redan... :D

Vet inte, är kluven. Det är ju ändå rätt mycket pengar, och en tävling som man inte budgeterat med. Men det vore kul att husera med dom stora grabbarna i depån... :D

Det blir om jag fattat det rätt både race på lördag och söndag. På söndagen efter ss600 warm up.

björn

Macke skrev:

Kval lördag morgon, race på lördag em och söndag fm preliminärt. Varför tveka när man nu får chansen? Jag ställer upp! :banana

Nr:18 skrev:
Kval lördag morgon, race på lördag em och söndag fm preliminärt. Varför tveka när man nu får chansen? Jag ställer upp! :banana
Är det formel renaults tider rätt av som gäller för "Stor Debutant"?

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back