Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ecce skrev:Vet inte, ska du åka med den där hojen stannar jag hemma. Allvarligt så pratade jag med A-torp idag. Som jag förstod det blir det x min kval på lördag morgon samt ett race på lördagen om 10varv. Sen på söndagen efter ss600 warm up ett race till om 10varv. Det lär ju svida lite i bugeten men jag är sugen.
björn

fezt skrev:Men de gör väl inget att ja åker med min hoj, vi kör väl inte samma klass eller kör R600&1000 ihop ?![]()
Vet du/någon om det finns någon lista eller liknande där man kan se hur många som e anmälda, jag befarar att det inte alls e så många iom att det är ganska dyrt, och inte ingår i ngn serie....Don Quixote skrev:Jepp det gör dom. Stor debutant heter klassen. Lär bli mååånga hojar!
Macke skrev:Är ju rätt beroende på vilken dag racet gåt oxå... Att race på lördagen, utan publik gör ju bara att man får trängas med massa andra i depån och inte får det roliga med att köra med STCC. Publiken...
Om racet går på Söndagen så lär det ju vara grymt kul. Men å andra sidan kanske det blir som med formel ford sist, att man kör sist. Då har ju all publik gått hem redan...![]()
Vet inte, är kluven. Det är ju ändå rätt mycket pengar, och en tävling som man inte budgeterat med. Men det vore kul att husera med dom stora grabbarna i depån...![]()
Kval lördag morgon, race på lördag em och söndag fm preliminärt. Varför tveka när man nu får chansen? Jag ställer upp!Macke skrev:Är ju rätt beroende på vilken dag racet gåt oxå... Att race på lördagen, utan publik gör ju bara att man får trängas med massa andra i depån och inte får det roliga med att köra med STCC. Publiken...
Om racet går på Söndagen så lär det ju vara grymt kul. Men å andra sidan kanske det blir som med formel ford sist, att man kör sist. Då har ju all publik gått hem redan...![]()
Vet inte, är kluven. Det är ju ändå rätt mycket pengar, och en tävling som man inte budgeterat med. Men det vore kul att husera med dom stora grabbarna i depån...![]()

Är det formel renaults tider rätt av som gäller för "Stor Debutant"?Nr:18 skrev:Kval lördag morgon, race på lördag em och söndag fm preliminärt. Varför tveka när man nu får chansen? Jag ställer upp!![]()
Ungefär, ja. Definitivt tidsschema kommer förmodligen i början på nästa veckaWASP skrev:Är det formel renaults tider rätt av som gäller för "Stor Debutant"?
|
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!
Boka senast lördag 31/1 för... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |