Anderstorp 12 Juni – SSEMSE

Då var man bokad och klar!
Har egentligen inte råd just nu, men jag blir skogstokig om jag inte får köra snart! Abstinens!!
Hoppas det blir lika trevligt, med öppen depå som förra gången :tummenupp
/B)

Någon som har ett bakdäck(slick) till salu? PM'a i så fall!

Last edited:
Tips på billigt boende i närheten utav A-torp mottages tacksamt, vandrarhem eller dyl...:)

Ledig plads i kassevogn

Hej Allesammen,

Jeg er en af de djævelske danskere som skal med på Anderstorp d. 12/6.

I min kassevogn har jeg pt. en ledig plads om nogen vil køre med (plads til én hoj og op til 2 personer mere).

Jeg kører fra København onsdag ca. kl. 14.

Hilsen
Johnny

Får tacka för idag, vart trevligt som bara den. Fint väder och så mycket åka att det räckte och blev över. Kommer att bli fler åkningar med Sydskånes om tillfälle ges :tummenupp

Du jag snackade med i depån om foton på min vita fultrajja. PM:a mig...image är värt 110% på hojen...:gnissla

Last edited:
ja har lite blandade bilder jag tog under ett pass. skall se om jag orkar lägga ut dom under helgen.

jo jag fotade bara ett pass efter maten när jag var för mätt för å köra. sen började de ju regna:(

blir mer foton.. tjejen brukar oftast vara med å fota..

Coolt med ett onboardvarv från a-torp, några hundra varv har man ju lagt på banan.. om vi ska snacka lite racingnördporr så fick jag uppfattningen att du safade hela filmade varvet? Jag vet inget om dina skills men t ex håller man fullt mellan hansen o karusellen utan att slå av innan, mera att man tippar av till neutralt o fiskar efter lite bakhjulsdrift.. :) vilka tider vart det den där dagen? låg 50 eller mitten 40?
/flemming

Coolt med ett onboardvarv från a-torp, några hundra varv har man ju lagt på banan.. om vi ska snacka lite racingnördporr så fick jag uppfattningen att du safade hela filmade varvet? Jag vet inget om dina skills men t ex håller man fullt mellan hansen o karusellen utan att slå av innan, mera att man tippar av till neutralt o fiskar efter lite bakhjulsdrift.. :) vilka tider vart det den där dagen? låg 50 eller mitten 40?
/flemming

Det är väl min åsikt med, att jag gasar för lite och bromsar för mycket...men det kommer så småningom :gnissla

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT