Anderstorp 10 Maj. Race 1-Soppatorsk. Race 2 Punka

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Hoj
R1 -08
Fiiin helg på torpet. Kortfattat kan man beskriva det så här.

Race 1 lördag. Sista varvet 15e plats och fina tider--- Men soppatorsk och knappt i mål som 25e man

Race 2 Söndag. Igen 15e man in på sista varvet, bakom Daniel Almquist. Sladdar o far o inser att punka o platthjul är ett faktum. Tog inte målflagg utan gick in i depån istället sista varvet. Såg på Mylaps att jag fick målgång :va, men lämnar via sporthoj protest för att jag inte alls tog målflagg, vidare packade jag in moppen och åkte hem när dom andra stod i park ferme...:mad:

Men, Micke alias GSXR 1100 har tagit på sig skulden för bägge incidenterna, så nu känns det mysigt igen. :gnissla

1,37:7 på kvalet :banana

Last edited:
Ja fi fan vettu, man kan inte lita på någon vettu! Inte fan kan de där jevvla arrangörerna tala om hur många var man ska köra, vaffan e de alltså va? Å att varven e så jevvla långa dessutom? Åsså får de väl för fan hålla bandjevelen ren åxå va? Man kan inte lita på nån vettu.....
Fiii fan!

Dags att byta mekaniker kanske :va hade du slang i eller, säg åt Micke att där ingen ska vara!
Kul med en 37a! När du förra året körde en 37a :krama
Hade du hållt dej till 38or hade soppan räckt :tungan
Lite märkligt är det att om man kör snabbt in i depån så kan man få en snabbare tid! Hur har dom tänkt där?

Fiiin helg på torpet. Kortfattat kan man beskriva det så här.

Race 1 lördag. Sista varvet 15e plats och fina tider--- Men soppatorsk och knappt i mål som 25e man

Race 2 Söndag. Igen 15e man in på sista varvet, bakom Daniel Almquist. Sladdar o far o inser att punka o platthjul är ett faktum. Tog inte målflagg utan gick in i depån istället sista varvet. Såg på Mylaps att jag fick målgång :va, men lämnar via sporthoj protest för att jag inte alls tog målflagg, vidare packade jag in moppen och åkte hem när dom andra stod i park ferme...:mad:

Men, Micke alias GSXR 1100 har tagit på sig skulden för bägge incidenterna, så nu känns det mysigt igen. :gnissla

1,37:7 på kvalet :banana

Eh du är okej eller:confused:

Ja fi fan vettu, man kan inte lita på någon vettu! Inte fan kan de där jevvla arrangörerna tala om hur många var man ska köra, vaffan e de alltså va? Å att varven e så jevvla långa dessutom? Åsså får de väl för fan hålla bandjevelen ren åxå va? Man kan inte lita på nån vettu.....
Fiii fan!

Last edited:
Allt var mitt fel jag erkänner, iof var jag inte på plats men det brukar vara mitt fel ändå.

Nya friska tag på Falken, då ska jag ev vara på plats.... kanske...

Är det ingen som bandat/rippat herr Bernströms kommentarer var på pinsamhets-skalan soppatorsken platsade :D

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon